Dagarna går ..

publicerat i allmänt;
 
 
Då var det tisdag, dagarna går så fort så man knappt hinner med i svängarna. Vaknade av mig själv & möts av ett soligt vardagsrum vilket fick mig att le.
 
Njuter av mitt kaffe & det är kvälls jobb i dag så det är rätt skönt. Fick förresten utskrivet en sort tabletter ( är emot mediciner) som läkaren ville testa mot neurologisk smärta.
 
Inte för jag vet riktigt vad det är men hon ville testa denna pilla så får vi se hur det funkar, jag vill så klart bli smärtfri nu!!
 
Tar en till natten, så hoppas så klart...ja det händer inte så mycket mer då jag jobbar och allt är som det är ..
 
TACK för alla era värmande kommentarer <3 
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Heléna:

Visst är det underbart med solen! Jag vaknade av att solen lyste in genom persiennerna i sovrummet - helt underbart sätt att få vakna på! Har ätit frukost och njutit av mitt morgonkaffe så nu kan dagen börja. Sista dagen jag är helt sjukskriven så imorgon börjar jag jobba 50 % igen. Får se hur det kommer att gå, men det löser sig säkert. Hoppas din nya medicin hjälper så ryggen inte plågar dig så mycket när du ska jobba ikväll vännen! Var rädd om dig 💖 Stor kram och ha en riktigt fin tisdag! 💖

Svar: Tack snälla :) hoppas du får det bra denna dag kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av eval8:

Vad bra om det hjälper. 😀
Jag ska gå ut en runda, tror inte det blåser lika mycket idag, men det var -7 i morse 😣
Sen vet jag inte riktigt. Jo när Maken kommer hem ska vi mata Yngstas katter och köra till Jysk och köpa en dynbox.
Solen skiner iallafall :)

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Det kan väl vara värt ett försök för ibland har nöden ingen lag.
Själv jobbar jag och i kväll är det hundkurs.

Kram och god tisdag <3

4:e kommentar, skriven , av Lisa:

Visst är det underbart med solen :)
Vad var det för tabletter du fick?
Jag har ju ME/CFS och det är en neurologisk sjukdom med smärta bl.a. så jag tänkte att jag kanske skulle be min läkare skriva ut dom till mig med. Man kan ju alltid försöka. Hoppas dom hjälper mot din smärta :)
Ha en fin tisdag kram <3

5:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Din stackare 🙏 Det finns inget vätte än att ha värk varje dag. Jag gillar heller inte starka värktabletter men du får prova och se att det funkar för stunden. Ta hand om dig ovännen 😍
Kram

6:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Det är kvällsjobb för min del också idag faktiskt! :D Hoppas det kommer bli bra med tabletterna för dig <3

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Bra om smärtlindringen hjälper. Hoppas.
Har varit ute och gått 5 km men det är bitigt i luften . Bara+3 så på eftermiddagen blir det en kortare sväng. Men ut ska jag. Ger mycket kraft och bra träning åt ryggen.
Saknar så alla träffar och luncher med vänner men fint att kunna vara ute. Och många uteserveringar är ju öppna.
Kram

Kommentera inlägget här :