Djävul vecka

publicerat i allmänt;
 
 
lånad bild
 
Söndag & får passa på att njuta fullt ut, för i morgon börjar en djävul vecka med jobb 6 av 7 dag inkl lång helg & i mitt tillstånd som jag är i nu ang ryggen är det inte optimalt.
 
Får se om jag fixar det, på tisdag skall jag tillbaka till kiropraktorn, men är sämre sen jag var där, tycker det är konstigt att efter 5 mån av smärta och nite blivit bra borde man få en tid till sin läkare.
 
För en röntgen eller mr röntgen, jag känner min kropp rätt bra, har aldrig haft det så här länge, max 14 dagar, så det är nåt annat jag är helt säker.
 
Har börjar tä på mitt mående nu och det vill jag inte, jag som alltid är glad och pigg.Får se vad han säger på tisdag.
 
En promenad med maken & god mat är det som hägrar denna söndagen, lagom aktivitet för min del...
 
Hur ser din söndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Vet faktiskt inte. Hade tänkt köra ner till mamma och hjälpa med kolonin, men det blåser jättemycket och har snöat (fast det smälter väl). Dessutom är hon sjuk, så det är ju inte det ultimata. Jag har ont i halsen, men det tror jag är allergin som börjar.
Var rädd om dig, ta inte i för mycket med din rygg!

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Usch det låter verkligen som en jobbig vecka men hoppas att den blir bättre och framförallt med din rygg! <3 Kramis

3:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Här blir det hotel och spa för att fira min 50 årsdag imorgon kram

4:e kommentar, skriven , av Lisa:

Klart är det tär på tålamodet när man går med ständig värk. Hoppas du mår bättre snart så veckan inte blir så jobbig trots allt.
Jag ska städa idag tänkte jag sedan försöker jag nog gå ut en sväng i solskenet :)
Kram <3

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Med tanke på att du inte blir hjälpt av kiropraktorn så är det frågan om du ska gå dit fler gånger. Jag hade velat ha en medicinsk undersökning först. Vissa behandlingar kan faktiskt vara fel vid vissa ryggbesvär. Tyvärr är det väl svårt att få en tid i dagar som dessa men jag hade envisats.

Här blev det ändrade planer så vi håller oss hemma.

Kram och njut av söndagen <3

6:e kommentar, skriven , av Annie - Stora Små Äventyr:

Njut riktigt mycket idag då! Jag chillar mestadels hemma idag men funderar på att ta en promenad i solen om en stund :)
Hoppas veckan går bra ändå :)

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jättejobbigt att du ska ha så ont. Men kan tänka mig att det nu är extra svårt att få tider hos en läkare och tid för röntgen. Men du måste ju få veta var det onda sitter för att få bra hjälp och vad som orsakar det hela. Kanske kan du få tid hos en privat läkare/ortoped som kan skriva en remiss vidare till röntgen/magnetröntgen. Hoppas!
Vi har varit ute och promenerat 12 km och det var skönt men kallt. Satt ett tag på en uterestaurang i solen och åt lunch och det var riktigt skönt.
Nu blir det en skön kväll hemma med bokläsning och senare en god middag.
Kram!

8:e kommentar, skriven , av Heléna:

Så jobbigt med ryggen vännen! Låter ju onekligen som att det är dags för en ordentlig utredning av ryggen eftersom det inte har blivit bättre efter behandlingarna hos kiropraktorn! Stå på dig så du får ett läkarbesök och en ordentlig utredning av vad det är som bråkar i ryggen! Låter tufft med en så lång arbetsvecka med de besvär du har - var rädd om dig och lyssna på kroppen! Hoppas du får en fin söndagskväll! Kram 💖

9:e kommentar, skriven , av Carolina:

Jobbigt med att du haft ont så länge :( har du testat att gå till en naprapat istället för till en kiropraktor? Jag fick lumbagosmärtor när jag arbetade som undersköterska och efter två gånger hos en kiropraktor mådde jag bra. Men som min mamma som har mer återkommande ryggsmärtor (ryggskott) och hon går till en naprapat och blir mer återställd rätt fort :)

10:e kommentar, skriven , av petra:

Att inte få må bra är galet irreterande o det tär så var rädd om dig vännen ,kramar

11:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Så tråkigt att höra om allt detta, stor kram och ta hand om dig! <3

12:e kommentar, skriven , av Veiken:

Fy Farao vilken press med en sån vecka och inte vara bra! Hoppas verkligen att det går bättre än du tror och att kiropraktorn kan göra underverk! Kramar

13:e kommentar, skriven , av Carro:

Är det ryggen du har ont i?

Svar: Ja :(
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :