Ja jag ÄR sko tokig

publicerat i skor;
 
Nu tänker jag på ett max 2 par vår & sommar skor som då skall gå i beige färg. som man bara slinker i och njuter av. Har hittat dessa 3 paren men vilka av dom?
 
mest sugen på dom 2 översta men vet inte, jag går och funderar, dom måste vara sköna och inte för höga då blir det genast jobbigt att gå i.
 
Alla är i mocka, men med lagom klack för min del. Alla är oxå från vagabond och det är ett säkert märke för mina fötter.
 
Men det är alltid kul att fråga er vad ni tycker, men det lutar åt nr 1+2 ..
 
Vilka eller vilket par tycker du?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carro:

skor är skoj ;)

2:a kommentar, skriven , av Heléna:

Håller med dig om att de är fina alla tre, men om jag skulle välja två av dem så blir det par nr 2 och nr 3 då de känns mer öppna 😊 Vagabond har riktigt sköna skor - har faktiskt aldrig fått skoskav av deras skor. Hoppas du får en fin söndag vännen! Här roar jag mig med tvättstugan. Stor kram 💖

3:e kommentar, skriven , av Tess:

Vem är inte sko tokig - de är jag med hahah 😂😍😍❤️

4:e kommentar, skriven , av Sari-Anne:

Man kan aldrig ha för många skor 🤩
Röstar på 1 & 2.

Mina favoriter är Espadrillos i olika färger och träskor av märket Calou (dom är som tofflor, fast det är klack)

Ha de så gott Fina Du 😊

Svar: Så sant så, det kan man inte och jag köpte just dessa 1 och 2 :) super sköna...jag vet vilka du menar dom e coola dom....ha det gott du oxå vännen ,,,<3
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :