Morgon med sol ..

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
Lördag morgon & gick upp för 30 minuter sedan, då gick det inte att ligga kvar, pga av min rygg. Tycker det blev värre efter att jag åkt buss igår, den skumper ju på alla gupp.
 
Sovit ok men svårt att vända mig i sängen, det är drygt. Men får försöka stå ut har inte så mkt att välja på.
 
Dagen i sig skall vi ta oss ut i solen, kanske ta med fika korg, köra ut måste lapa sol & d vitaminer :) 
 
Inga andra planer i dessa tider, så man försöker hålla sig frisk. Inte komma till folkmassor ..
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vi försöker också komma ut i det fina vädret. För övrigt är inget speciellt inplanerat.

Kram och god lördag <3

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vi ska ta oss ut, men vi får se. Mamma har feber, vi vet inte riktigt hur vi ska hantera det... E-L

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

En perfekt lördag att fira med fika ute i solen. Ta hand om din rygg och din hälsa <3
Kram

4:e kommentar, skriven , av Lisa:

Inte roligt att ha ont i ryggen. Hoppas du mår bättre snart :)
Idag är det mulet här men har varit ute en stund ändå. Det är ju ganska varmt. :)
Ha en fin dag kram

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

En solig morgon hade vi så jag avverkade 5 km före frukost. Så skönt. Nu har det mulnat på men jag tar en runda till och stannar vid ett utegym. Viktigt för mig att stärka både rygg och magmusklerna för att ryggen ska hålla sig i ok, skick. Kanske något för dig att testa lite försiktigt. Har fått råd och övningar av en ortoped och sjukgymnast. Vill ju inte opereras- Och i dessa tider är det ju heller inte aktuellt
Önskar dig en skön ledig lördag.
kram

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Ta hand om ryggen,så skönt med en fika i solen nu man får glädjas åt det lilla,kram

Kommentera inlägget här :