Såg nyss klart denna ..

publicerat i Filmtips;
lånad bild
 
DNA är en serie vi just sett klart & den var bra i vårt tycke. Lagom med 8 avsnitt oxå tycker jag.
 
Handling:
 
När ett fel upptäcks i polisens DNA register, får kommissarie Rolf Larsen en ny chans att ta reda på vad som hände hans försvunna dotter.
 
Jag gillar danskarna när det gäller serier för det gör de bra , och här är kändisar med så vad kan gå fel?
 
Sen är smaken som baken, alla gillar olika så mina betyg är utifrån mitt tycke.
 
Du finner den på svt play & 8 avsnitt ...
 
Betyg av mig 4 av 5 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Tack för tipset. Jag kan bara hålla med om att danskarna brukar göra bra serier.

Kram och ha en god fredag <3

2:a kommentar, skriven , av Heléna:

Visst är den bra! Jag såg de fyra första avsnitten i ett svep och när de släppte de sista fyra så såg jag dem på två dagar. Helt klart sevärd! Nu har jag börjat att se The Valhalla murders på Netflix och har sett 3 avsnitt - kan rekommendera den om du inte har sett den. Fick tips om den av Biggeros 😁 Kram och ha en fin helg! 💖

Svar: Tack för tips alltid bra att ha :) va kul att du oxå gillade DNA varm kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Tack för tipset! Har dock inte sett den. Ser nästan inga serier utan det blir böcker att läsa eller lyssna på. Undantag "Vår tid är nu".
Men visst brukar danska serier vara bra
Kram

Kommentera inlägget här :