Utanför dörren

publicerat i allmänt;
 
Hur glad blir man inte när man kom hem från jobbet, i en kasse utanför dörren låg dessa blommor och en hälsning från vem? Jo min jäkla goa granne mannen på 81 år ...
 
Handlar ju till honom mellan varven, men vill inte ha något för det, men han skrev ha en trevlig helg till oss.
 
Sen på jobbet fick vi blommor av chefen, och ett tack till oss alla ännu 1 vecka har vi klarat av, det värmer i mitt hjärta.
 
Vi har varit o handlat, jag hade lite att fixa efter jobb, tog komp 1 timme så gick kl 13.00, handlade det jag skulle.
 
När jag sen satt på bussen, som körde på alla gupp, trodde jag att jag skulle spy av smärta, kunde knappt sitta.
 
Väl hemma tog jag en oxascand 5mg men ack inte hjälpte det heller, så nu sitter jag i soffan och bara kopplar av, maken är och hämtar pizza till oss.
 
Skall bli mumsigt, har inte ätit sen i morse så jag ser fram emot att käka snart ...
 
Hoppas ni har det gott så här en fredag kväll..
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Så roligt med blommor! Jag förstår att din granne är glad över att ni hjälper honom att handla och vill visa sin uppskattning. Trevligt också med blommor på jobbet. Verkligen! Fint även där med uppskattning.
Vi har det riktigt gott på alla sätt och har ätit färsk hummer, havskräftor och färska räkor. Och champagne. Bara för att...
Önskar er en fin kväll.
kram


Svar: Men gud va gott o färska, inte dåligt, bubbel är alltid rätt fortsätt njut Ditte kram ❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Men åh vad fint att ha fått blommor, de är verkligen SÅ fina!! Ha en underbar kväll <3

Svar: Tack detsamma fina du kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Gerd:

Grattis till att fått så mycket blommor, vad fint!
Jag fick två uppskattade telefonsamtal idag, från volontärsjobb, det värmde det också. Blir inte nåt särskilt av detta nu en tid framöver.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Så fint av honom!/E-L

Kommentera inlägget här :