Första gången ...

publicerat i allmänt;
 
 
Igår när jag slutat jobb 16 så åkte vi till yngsta och fikade, så skulle vi passa den lilla idag då hans förskola är stängd. Passade då vi är lediga men från ingenstans så sa den lilla.
 
Mormor kan jag sova hos er? detta är nåt han aldrig velat utan alltid då det är mamma tid vill han sova där. Så vi sa klart du kan, så ringde svärdottern o sa ni kan komma förbi.
 
Men det behövdes inte sägas mer än 1 gång, vi åkte dit & ren o skär kärlek med den lilla, underbart & hoppas snart igen. Hemmåt sedan o chips o dippa för den lille och maken med Lotta flyttar hemifrån*
 
Han somnade i soffan 23.30 och det gick bra då man är ledig i dag, mamman kommer och hämtar honom vid 16.15 
 
Skall ha det mysigt idag vi 3 ..
 
Hur ser din måndag ut?
 
Kram 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av petra:

så mysigt och kul för dig ,underbart när de säger till själva,kramar

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Så mysigt med en övernattningsgäst. Själv ska jag jobba igen vilket inte alls är lika mysigt...

Kram

3:e kommentar, skriven , av eval8:

Så kul att han ville sova över! Och så himla mysigt att få träffa den lille nyfödde :) Det är nåt speciellt med bebisar...
Ha en fin måndag!

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jätteroligt att han ville sova kvar. Så nu blir det säkert fler gånger. Våra barnbarn, båda eller en i taget, brukar ganska ofta sova över här och har gjor sedan de var små, men nu i coronatider ses vi bara ute. Jättetrist men jag är i dubbla riskgrupper och passar mig lite. Men ute är det ju inga problem att ses.
Vad roligt att också träffa ditt nyfödda barnbarn. Kan tänka mig att du längtat.
Önskar er en fin dag.
Helt ok väder här så vi har varit ute i ett par timmar. Nu lunch på balkongen och sedan blir det ytterligare en vända och då ska jag ha en bok i lurarna.
Kram

5:e kommentar, skriven , av Heléna:

Så himla mysigt!!! Jag hoppas mina barnbarn också vill komma och sova över hos mig i framtiden när jag får några 😊 Kram vännen 💖

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Härligt med barnbarn ❤
Kram
Viveka

Kommentera inlägget här :