Blommigt i vattnet ..

publicerat i allmänt;
 
Har köpt lite nya badkläder och denna badräkten är en av 2 just badräkter den andra är helsvart. Blommigt är så fint tycker jag ....
 
Bikinis blev det en leo , en rostbrun, en vit offshoulder i spets super söt ..så jag klarar mig i sommar ha ha 
 
Badat 2 ggr i havet och i söndags var det inte så varmt tyckte vi men det är kanske en vane sak.
 
Fick bra med färg på magen och jag använder alltid solkräm av hög faktor, men viktigast är att inte bli bränd.
 
Ser fram emot många baddagar i sommar ....
 
Har du köpt något nytt att bada i?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Nej, det har jag inte gjort. Vilken otroligt snygg baddräkt så får jag fråga var du har köpt den?

Kram och god onsdag <3

Svar: tack denmär från HM 249kr kram å fin dag
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Tack! Är den normal i storleken?

Kram

Svar: jag gick upp 1 st men vill inte ha den för tajt hahaha
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Slut så klart :-(

Svar: kolla i butik med
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jättesnygg baddräkt! Har inte köpt nya badplagg i år. Köpte förra året baddräkt och bikini från Scampi så de hänger med ett par år till. Vill ju alltid prova och de har en egen butik plus en avdelning på stora Åhléns i Stockholm så det är mest där jag handlar.
Kram

5:e kommentar, skriven , av petra:

Jättefin baddräkt har denna i blå/vitt randigt, ingen ny för i år men måste köpa ngr,så jobbigt att prova bara haha,kram

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Skulle också behöva en baddräkt till! Så fin din är! E-L

Svar: Tack 🥰
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :