Det blir en dag på stranden

publicerat i allmänt;

Kikar in en snabbis för jag är reso att bli hämtad och yngsta kommer snart och hämtar  mig.

Vi skall.hämta den äldsta hos en kompis senmåker vi till stranden, har inte hunnit ta upp allt som jag skulle men får vli bra det som finns.

Sen skall jag sova över hos dottern hon frågade om jag ville, så så blir det. Igår hade jag så trevligt båda mina töser kom och det händer så sällan. Vi satt på balkongen drack rose och jag cider 0% alkohol .

Skrattade pratade lyssnade på musik och njöt av dagen,maken jobbade natt så det var ju lugnt.

Men vill passa på att önska er en fin dag alla ..

Kram ❤


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Önskar er en fin dag på alla sätt- Kan tänka mig att det var trevligt att ha båda döttrarna hos dig-
Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Gårdagen var fin, hoppas denna dagen blir lika bra! E-L

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så mysigt att umgås med döttrarna <3

Kram och god nationaldag!

4:e kommentar, skriven , av Bi:

Va mysigt du haft med både stranden och dina döttrar trevligt sova över också och umgås !
Ha en fin vecka som kommer fina Eva ☀️❤☀️

Kommentera inlägget här :