Hallå där ..

publicerat i allmänt;
 
Hallå där ja det var ett tag sedan, tiden går och vädret har varit strålande så datorn och sociala medier är mindre viktigt då. Man är ute så mkt och jobb på det så är tiden slut.
 
Har haft det super i lördags var jag och yngsta i Ystad hos äldsta och sen kom min son dit med med den minsta i barnbarn skalan. Prata om att jag var lycklig i mitt mamma hjärta.
 
Sen i söndags åkte jag och den yngsta till stranden och dit kom min son med frun o sonen deras, äldsta med sin dotter mitt äldsta barnbarn och make.
 
Min man jobbade så även yngstas kille, men gud vad roligt vi hade det, vi sa att så här skall vi ha det oftare. Badade skrattade, talade om gamla minnen ...
 
Jobbar min 6 dag vecka denna så inte så mkt tid över, jag & maken gick ner på vibes i går tog en toast på surdeg och en cider, dock mulnade det till men ändå varmt.
 
Hem sen och tittade på fotbollen vilket slutade oavgjort yeeeeee, vaknade vid 07.45 idag njuter av mitt kaffe nu sen kvälls jobb.
 
Hur har du det?
 
Kram 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Visst är det skönt med lite sol och värme.
Själv arbetar jag sista dagen före semestern. Det känns inte fel :D

Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så mysigt du haft det! Det ska visst bli väldigt varmt i helgen! Idag sol men blåser. Ha en fin dag! E-L

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad fint att ni kunde få till att ses. Jättetrevligt kan jag förstå.
Har det fint i Spanien och väldigt trevlig med miljöombyte- Men just stranden är jag inte på.
Önskar dig en bra vecka
Kram

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad roligt att det varit fint väder och att du träffat kära och nära- Bäst att passa på.
Har det jättebra i Spanien- Väl varmt men så är det ju. Finns skugga.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av petra:

Så härligt att ni kunde få till att ses ,så mysigt kan jag tänka mig, snart snart blir jag farmor bara några dar kvar , kram

6:e kommentar, skriven , av Gerd:

Jag har kunnat se mina nära och kära i Ed, Dalsland, som jag inte sett på 1,5 år. Barnbarnet Elin tog studenten. Kram!

Kommentera inlägget här :