Njutbart till 100%

publicerat i allmänt;

Jag vaknar vid 09.00 stiger upp vill utnyttja dagen och den enda jag är ledig denna vecka. 

Gör kaffe lägger ut alla kuddar och sätter mig på balkongen där det är skugga och varma vindar. För min hjärna är detta balsam till 100% precis det jag behöver.

Har oxå efter omtanke kommit på att sommartid triggar igång min utmattning undermedvetna att folk går på semester o vikarier kommer allt ansvar på fast personal.

Kom på det igår för jag är mer snurrig än annars, så måste ha återhämtning för att klara sommaren utan att behöva stanna hemma. 

Nyss målat tånaglarna och skall sätta på ännu en maskin tvätt.

Hur ser din dag ut?

Kram & va rädda om er ☀️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eval8:

Jag hade en liten Nattgäst, så jag skjutsade hem honom, badade lite i deras pool. Sen var jag hos sjukgymnasten. Efter det har jag mest hållet mig i skuggan🤗

Svar: llåter skönt ja skuggan är det som gäller när man inte är på stranden...skön kväll ❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av ullie:

ja möblerar om lite . kanske man inte ska säga höft alltid någon som har ont utav det
va fina bilderna va på din balkong me utsikt Tack vännen min <3 kram

Svar: kram gums ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt med en arbetsfri dag och bara göra det du vill. Och att sitta på balkongen i skuggan är ju hur skönt som helst.
Har träffat vänner och varit vid havet och ätit tapas och ordnat lite på uteplatsen . Suttit i skuggan och läst och lyssnat på musik.
Sitter nu ute med et glas champagne och äter jordgubbar. Det är +27 och klockan är 23.
Kram

Svar: Låter helt magiskt kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fin balkong du har. Kram, Viveka

Svar: tack fina kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så skönt att du är ledig nu.
Efter ett träningspass med Miss T blir det stranden efter lunch. Hoppas på sköna bad...

Kram och god lördag!

6:e kommentar, skriven , av petra:

Så härligt ute nu , man passar på så gott det går i värmen, kram

7:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Går på semester nu i 4,5 veckor ska bli så härligt kram

Kommentera inlägget här :