Tillgång till ...

publicerat i allmänt;
Jag är lite av en isoman på sommaren, älskar att ha is i allt utom kaffet, men jag tycker jag gör is i frysen men det räcker inte.
 
Så maken sa vi köper en som gör mkt is, har kollat bäst i test och det blev denna då. Men hittade en likadan men skilde 500kr på samma vara.
 
Blir bauhause för oss maken skall ut i helen gan är ledig ju, så köper han en till oss.
 
Den tar inte heller så stor plats, det är viktigt då vi inte har så stort utrymme heller. Sen är det bara en golvfläkt som skall inhandlas inför sommaren.
 
Ha en skön söndag & morsdag 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Perfekt om du vill ha mer is än vad frysen presterar. Och ett väldigt bra pris. Vi har en stor frys så den varma tiden har vi påsar som vi fyller med is efter hand och det brukar räcka ett bra tag.
Önskar dig en fin helg.
Kram

2:a kommentar, skriven , av eval8:

Använder sparsamt med is, så det räcker gott och väl med frysen.
Njut av dagen!

3:e kommentar, skriven , av petra:

Det låter som det är hett i Malmö:) ismaskin o golvfläkt:) perfekt för jag håller med isen tar ju slut så fort, har en dotter som gör femtioelva iskaffe om dagen,kram

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Vi använder sparsamt med is så för vår del räcker frysen gott och väl. Hoppas ni blir nöjda med er nya produkt.

Kram och god söndag/mors dag!

5:e kommentar, skriven , av Caroline:

Aldrig sett en sån här :) dock använder jag i princip aldrig is till dryck

Kommentera inlägget här :