Serie tips ..

publicerat i serietips;
lånad bild
 
Har sett den färdig nu dom säsonger som finns, den är bra och man är väl inte så van att se honom så allvarlig.
 
Handling: svensk drama serie om en polis Peter Wendels kalla fall grupp som är underbemannad samtidigt som Peter mår dåligt efter sin brors självmord. Men allting kommer förändras när en kollega och vän plötsligt hittats mördad ....
 
Den finns på viaplay .....
 
Ja då var det fredag och det är väl skönt iofs är alla dagar samma för mig nu, känner mig dock en gnutta piggare. Men sen till kvällen är jag genom trött. Det går upp och ner, idag skall jag ta mig till stan och fika med min väninna.
 
Maken kommer hem vid 19tiden ikväll så har lite att fixa här hemma sen då jag kommer hem. 
 
Blir pizza & film i kväll ..
 
Hur ser din fredag ut?
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det låter som bra planer för dagen. Själv har jag inget inplanerat utan det blir en lös och ledig fredag.

Kram och ha en fin dag <3

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Har dukat och gjort en äppelpaj. Ska förbereda mat om någon timme, men nu ska jag bara ta det lugnt och försöka förstå meningen med arbetsterapeutens samtal🧐
Trevlig fredag/E-L

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Tack för tipset! Jag har inte sett filmen. Kul med fika med väninnan. Idag blir det även en lugn kväll med hämtat. Trevlig fredag!
Kramiz

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Den här ska jag se vid tillfälle. Verkar riktigt bra.
Har haft en jättefin fredag med marknadsbesök i Torrevieja men vänner och senare en utekväll på restaurang med vänner.
Är så enkelt att ses här.
Kram

Svar: Ja det låter underbart Ditte kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :