Gula stora...

publicerat i allmänt;
 
Då vi var i Stockholm gick vi förbi en blomsteraffär med blommorna ute, jag fastnade direkt när jag såg dessa solrosorna,tvungen att ta en bild.
 
Lördag idag och inga planer, vilket är som det bör kanske träffa yngsta dottern får se. Vädret påminner om höst nu och det är väl på tiden om vi säger så.
 
Vi kan knappt klaga på denna sommaren ju med den värmen som varit. Alla årstider har sin charm tycker jag, med tända ljus serier, film, mm läsning ...
 
Njuter av mitt kaffe & tv 4 nyhetsmorgon hör fåglarna kvittrar utanför och det är ljuvligt på alla vis.
 
Hur ser din lördag ut?
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Visst känns det som om hösten gör entré mer och mer. Även om naturen är vacker i sina färger så är höst och vinter inte mina årstider. Nej, tacka vet jag vår och sommar!
Här blir det nog en lugn dag på förekommen anledning.

Kram och god lördag <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Igår kändes det verkligen som höst hos oss. Men visst har det varit en fin och skön sommar som ju höll sig kvar en bit in i augusti.
Jag ska till Uppsala på kalas och fira yngsta barnbarnet som fyllt 8 år . Vi ska vara utomhus och blir nog ett 20-tal. Ska bli jättetrevligt.
Önskar dig en din lördag.
Kram

3:e kommentar, skriven , av Sussi:

Solrosor är så fina!
Ja, tyvärr så är det ju så att hösten är här. Saknar sommaren redan ;)
Ha en trevlig helg
Kram

Kommentera inlägget här :