Mycket Greklands bilder framöver ..

publicerat i Grekland;
 
Ja vi var ju som bekant i Parga 2 veckor som ni vet som följer mig på instagram, och tänkte att bjuda på bilder och även i inläggen framöver att litet tag.
 
Det är ju så vackert i Grekland och denna gång var vi på fastlandet Parga, jag kan väl säga att efter 1 vecka var jag nöjd, hade gärna velat åka på en ö sista veckan ..
 
Värmen var super, 1 dag hade vi ösregn åska och storm, men det gick över på nån timma. Det haf hänt 1 gång för 12 år sedan då vi var i Amoudia på bröloppsresa ..
 
Dit var vi med nu och tittade runt, saker har hänt på 12 år så är det ju, blåsigt var det den dagen vi kom dit men super varmt ändå.
 
Men här är vårt hotell, gäster över 16 år endast så det var super skönt. Tyst och lugnt ...träffade ett par från Gbg som vi pratade med nästan varje dag ..
 
Nästa inlägg blir oxå lite bilder från Parga...
 
Ha det gott 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Skönt att ni haft det bra. Välkommen hem! E-L

Svar: Jadå dock är hälsan just nu som den är ...skön kväll
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Greklandsbilder kan man inte få för många av. Generellt tycker jag att det räcker med en vecka på ett resmål.

Kram och välkomna hem!

Svar: Tack snälla kram å fin kväll
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Gerd:

Ser trevligt ut! En sådan golvspegel har jag här hemma också i vitt. Praktisk.
Det gör gott med miljöombyte. Än har inte jag börjat längta bort men det kommer nog.
Ser gärna på fler bilder, ha det gott, varm kram, Gerd

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Fina bilder! Och jag förstår att ni haft det jättebra. Men jag håller med dig att en vecka här är ganska lagom och sedan hade det varit skönt med lite ö-luffning.
Vi öluffande många somrar i Grekland när döttrarnaa var 8-12 år och var då bort i ca tre veckor. Minnesvärt för oss alla. Har aldrig riktigt gillat "chartersemestrar" även om det kan vara jättebra och bekvämt. Har testat.
Kram

Kommentera inlägget här :