Parga

publicerat i allmänt;
 
I Parga hade vi valt ett boutiqe hotell ju med en viss standard/inredning här var det ca 16 rum bara vilket var perfekt.
 
Vi satt ofta på bordet som ni ser här och intog vår frukost  med utsikt över bergen, bodde ca 350 meter från valtos stranden så det var skönt att promenera dagligen.
 
Oftast var vi på plats på stranden redan klockan 09.00 det första doppet är så ljuvligt ju. Sen gick vi hem vid 15.30 -16 tiden ..
 
Äter lunch på stranden och det mskar ju alltid bäst. 
 
Fredag idag och vila på schemat ...
 
Hur ser din fredag ut?
 
Kram...
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Min fredag bloggade jag nyss om. Nytt försök till jobbmöte och så småningom till husvagnen. Nu ska jag vattna blommorna så det är gjort.
Fint ni hade det! E-L

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Härliga bilder från Parga <3
Har kollat mitt blodtryck, duschat Miss T och ska packa till henne. Sedan ska jag inte göra någonting!

Kram och ha en god helg <3

3:e kommentar, skriven , av ullie:

ja vill vara där kan vi åka nu ? =)
så vackert jag måste nog emigrera

Kommentera inlägget här :