Modell som barn ....

publicerat i allmänt;
 
 
När jag var barn började kring 6 års ålder jobbade jag som barnmodell men inte bara jag även mnia syskon. Här 2 bilder var väl ca 6 år minns inte riktigt översta bilden gjorde jag reklam för nån byggplattor.
 
2 bilden gör jag reklam för pågens kakor, men även gjort reklam för tempo ( åhlens nu) vid julen, mannekäng jobb på ribbersborg med vuxna modeller. Gått modevisning på kronprinsen med vuxna och Tore Skogman spelade till detta.
 
Även vår familj 4 barn mamma o pappa var 1969 tror jag året var på första sidan på kvällsposten, för vi hade ett ovanligt husdjur.
 
Pappa hade ormar, det var inte så vanligt då, men ett kul minnen faktiskt. Kommer ihåg rätt mycket på den tiden. 
 
Då är det fredag imorgon & ledig helg wiie så skönt! 
 
Allt bra med dig? kansk du har nåt kul minnen sen du var liten?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Vilka fina bilder från din tidiga modellkarriär.
Min första lärare i grundskolan var programledare för ett barnprogram och i varje avsnitt var några elever med, så jag också.

Kram och god kväll!

2:a kommentar, skriven , av petra:

Men guud så häftigt känn dig stolt så kul att se Eva , kram

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Så fina bilder på dig som modell! Nej, jag har inga såna minnen från min barndom. Däremot har mitt barnbarn Elin, nu 20 år modellat lite som barn. Hon, med det tjocka långa, röda håret.

Ha det fint, kram fina Eva!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Roliga minnen har jag många, men inget moderlandet eller skådespelerier.
Ha en fin kväll! E-L

Kommentera inlägget här :