Värme i filmen

publicerat i Filmtips;
lånad bild
 
I torsdags kväll såg vi denna ljuvliga film på c more en härligt varm film, med skratt & good feeling verkligen. Många bra skådisar & Wolters sista film läste jag.
 
Jag som oxå jobbar på ett äldreboende känner igen saker i filmen. Idag lördag & maken jobbar det blir rälafton i kväll till lets dance ...
 
Kylan är kvar ute, men får ta en sväng ut sen ändå. Har fixat lite här hemma, förbereder för kvällen med ägg & skala dom mm.
 
Hur ser din lördag ut?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Tack för tipset.
Husse fyller ju år så det blir middag på lokal.

Kram

Svar: Låter inte alls dumt ha det trevligt kram❤️
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vi väntar gäster. Är trött, så ser inte direkt fram emot det 🙄E-L

Svar: Nej det fördtår jag verkligen, drygt även om det är trevligt
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Tack för filmtips. Ska se den på bio senare. Gillar verkligen Sven Wollter.
Här har vi haft +18 idag och molnfritt så det blev en lång vända vi havet och med ett gott tapas stopp.
Middag hemma i kväll och kanske på terrassen. Senare också "Let´s dance".
Önskar dig en fin kväll-
Kram

Svar: låter som en lördag 😍 filmen såg vi på c more ha en fin kväll kram❤️
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Måste verkligen se denna ,Sven Wollter gillas här ,kram vännen o tack för snap -stunden igår kram kram

5:e kommentar, skriven , av Bi:

Min lördag gick i hundens spår åsså lite shopping på det köpte ett par joggingbyxor på H&M . Ha en fin söndag fina Eva ☀️💛

6:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

å den måste jag se någon dag :)

7:e kommentar, skriven , av Enna:

Vad kul! Min lördag bestod av en klipptid och födelsedagsfirande :)

8:e kommentar, skriven , av Jossus Travelpics:

Har inte hört om den filmen innan men nu blev jag väldigt sugen på att se den. Humor och feel good låter verkligen som min typ av film.

9:e kommentar, skriven , av Jossus Travelpics:

Har inte hört om den filmen innan men nu blev jag väldigt sugen på att se den. Humor och feel good låter verkligen som min typ av film.

10:e kommentar, skriven , av Jossus Travelpics:

Har inte hört om den filmen innan men nu blev jag väldigt sugen på att se den. Humor och feel good låter verkligen som min typ av film.

11:e kommentar, skriven , av Jossus Travelpics:

Har inte hört om den filmen innan men nu blev jag väldigt sugen på att se den. Humor och feel good låter verkligen som min typ av film.

12:e kommentar, skriven , av Jossus Travelpics:

Har inte hört om den filmen innan men nu blev jag väldigt sugen på att se den. Humor och feel good låter verkligen som min typ av film.

13:e kommentar, skriven , av ullie:

jo men har hört om denna men inte sett
hoppas du fick en härlig dag gumms krami

14:e kommentar, skriven , av Sara Ekman:

Inte sett, tack för tipset <3

Kommentera inlägget här :