Jord toner

publicerat i kläder;
lånad bild
 
Hösten är här men mellan varven är det allt lite varmt här alla fall, men oavsett kommer det bli kyligare med tiden.
 
Då vill jag ha gosiga tröjor på mig, gärna jordfärger på brunskalan, så passande för mig, älskar det.
 
Min garderob består av just dessa toner, men köpte sist 2 färgklickar, som matchar 2 kjolar till mig.
 
Älskar varma färger, när det kommer till mössor så har jag nog närmre 30 st snart, älskar dom alla & använder dom.
 
Gillar du höstkläder?      
 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gerd:

Grattis till din bloggs 10-årsdag!
Jag har bloggat i 16 år. Först 6 år på Expressen, vilket är borta nu, så synd. 10 år på Blogger. Tiden går!
Jag gillar höstfärger förutom beige, passar inte i det.
Kram!! Trevlig helg!

Svar: kunde inte kommentera hos dig idag kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Bi:

Ja jag gillar jord färger ! Mössor ska vi inte tala om jag har säkert lika många som dig köper när det är rea en fin accessoar 👌
Ska köpa nya läderstövlar men har inte hittat några passande än !
Kram å fin fredag och helg ❤

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Ja, det gör jag men jag tänker inte köpa något nytt just nu. Vill gå ner några kilon i vikt och innan det kommer det inget nytt in i garderoben.
Jordtonerna är jättefina!

Kram och god fredag <3

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag vet inte om jag gillar höstkläder mer än annat. Och mössor använder jag bara när det är riktigt kallt.
Jordtoner är fina och jag har en del i kashmir som jag verkligen tycket om så satsade på det så köper inget nytt nu-
Men ett par Birkenstock kängor ska jag köpa. Har ett par sköna Ballykängor i skinn som jag kan varva med.
Kram

Svar: låter toppen bally är så sköna sov gott kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Carro:

bästa kulörerna!

Kommentera inlägget här :