Gott nytt år

publicerat i Allmänt;
 
 
GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER ALLA LÄSARE & BLOGGISAR
 
Jag vill tacka för alla era underbara kommentarer & så kul att ha just er där ute som läser min blogg och som kanske själv bloggar.
 
Just kommit hem från jobbet så lite dubbel firande av nyår, fast jag hostar och håller liv. Mannen min har dukat fint här hemma och håller på med lite god mat tänt upp ljus och vi skall för första gången på 3 år fira det nya året 2013 tillsammans.
 
Jobb imorgon igen 6.45 men det funkar ju även om man kommer att vara lite trött för man lägger ju sig efter midnatt någon gång.
 
Har inte hört så mkt smällare men det är väl för att det är förbjudet kan jag tro, men det är bra för alla stackars djur som mår så dåligt och är rädda det tycker jag är hemskt.
 
En lugn & skön kväll har vi här hemma så jag önska er alla ett härligt slut på 2012 & en underbar start på 2013 å kram
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Önskar dig detsamma! Hoppas ni får en mysig kväll.
Ta hand om dig!
Kramar

2:a kommentar, skriven , av viveka:

God fortsättning bästa Eva!!!
Kramis
Viveka.

3:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Gott nytt år fina Eva stor kram Diana

4:e kommentar, skriven , av Paula´z Värld:

Gott Nytt År!

Kram

5:e kommentar, skriven , av Annika:

Ett riktigt Gott nytt år kommer från mig oxå. Vi tar och bestämmer oss för att det blir ett bra år tycker jag.

6:e kommentar, skriven , av Anna:

God fortsättning!!!
Trevligt att få fira tillsammans.
Blev tillfrågad att jobba extra under natten igår men eftersom jag går på mitt riktiga jobb imorgon tackade jag nej. Och såklart för att få vara med man och barn!
Ser fram emot ett gott 2013!
Kram

7:e kommentar, skriven , av Tina:

Rigtig godt nytår og fortsætning :-) og jeg er sikker på 2013 bliver et fantastisk år :-)) Kram Tina

Kommentera inlägget här :