Det är ok att känna....

publicerat i Allmänt;
           
 
 
Ja jag är gift med världens bästa man, men man kan känna sig ensam ibland som jag gör just nu, kommer hem från en jobb kväll & en massa arbetsdagar börjar att kännas i kroppen nu.
 
Kommer hem till en tom lägenhet med enbart julljus är tända stakarna & stjärnorna lyser men jag vill inte sitta ensam, jag vill inte vara ensam ikväll, men tröttheten tar över så jag skall snart hoppa i säng tidigt ja, men jag skall med bussen vi 06.10.
 
Jobbar till 20.00 sen bussen hem igen, hela helgen jobbas det här,och det är inte några korta pass, men mest trist är att komma hem till ett tomt hus.
 
Ja ja hoppas det går snabbt så vi kan vara tillsammans igen och det är vi på tisdag, idag var vi ute en sväng på elgiganten som nyss öppnat ett mega ställen och dom bjöd på bra priser på ett biosystem som jag köpte till mannen i julklapp.
 
Ja han vet det ju han var med, men jag köpte en annan sak oxå till honom, en hemlis. Nu blir det bara några små saker till...
 
Barnbarnen skall ha så det har vi kvar att köpa, men vet rätt bra vad vi skall köpa till dom..
 
Nu skall jag fixa mig sen hoppa i säng & jag önskar er alla goa en super mysig lördag & helg kram
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jane:

God kväll finaste Eva...
Ja du det här med Carl den 12:e är ju vidrigt. Mina döttrar är ju inte precis svenska till utseendet och jag var jätte rädd när min ena dotter inte kom hem förrän nu vid 21:30 tiden. Det är förskräckligt att det skall finnas en sådan här dag tycker jag.. HUA
Och vad sorgligt att du känner dig ensam.
Men jag är här med dig hela tiden vännen på andra sidan dataskärmen.
Kramar i miljoner goaste och bästaste du / Jane



2:a kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Inte kul att känna sig ensam. Hade jag bott närmre hade jag gärna kommit och sett en film eller bara pratat en stund :)
Kram

3:e kommentar, skriven , av Mimmi:

Förstår vad du menar. Min sambo jobbar sena kvällar ibland... Kram på dig. Och trevlig advent.

4:e kommentar, skriven , av Paula´z Värld:

Ja, inte är det roligt att känna sej ensam....kramen om o ha en fin helg!

Kommentera inlägget här :