Grattis älskling

publicerat i
                                     
 
 
GRATTIS MIN ÄLSKADE PÅ VÅR 5 ÅRIGA FÖRLOVNINGSDAG .......ÄLSKAR DIG SÅ OERHÖRT 
 
Jag ville göra ett inlägg till just honom då jag inte sagt det innan idag för imorse när vi åkte till jobb då var jag såå trött att bara kudden hägrade för mig.
 
Jag jobbade till 12.00 sen hem & sov lite och skall snart tillbaka eller kl 16.00 skall jag jobba igen fram till 20.00. Vi förlovade oss för 5 år sedan och det gjorde vi på ribbersborgs strand på kullen, där satt vi världens lyckligaste ...
 
Ja det är vi ännu men förlovningen tog oss ett steg upp i förhållandet, sen kom ju massa annat vackert  som bröllop ...dagar som man skall komma ihåg i normala fall men lätt att tappa då man är i gång med jobb eller nåt.
 
Ja jag har sovit 1,5 timme så skall duscha sen tar jag bussen tillbaka vid 15.30 en lång dag när man jobbar så.
 
Ikväll är det premiär på SÅ MYCKET BÄTTRE *** på tv4 kl 20.00  så det kommer vi att titta på, alla dom andra har ju varit bra , så man får hoppas att detta är likaså.
 
Ja man hinner ju inte så mkt annat med sådan arbetstid precis men tur så är det inte varje helg, utan nästa är jag ledig.
 
Hur ser er lördag ut idag?
 
Ses
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Wildrose:

Vi ska ut och gå och sedan se om vi kan fixa ihop någon god mat och se på tv... så det var bra att du tipsade om det! Jag visste inte att det var ikväll.

Önskar dej en utvilad dag :)

2:a kommentar, skriven , av Mia:

Hej Fina Du ! Såg att Du saknade Mig ;-) NU är jag här igen med ett fullmatat blogg inlägg. Det blir såå mycket mat i veckorna för Mig att ibland så orkar jag inte tänka på mat..;-)
Ser att Du också haft en intensiv jobb vecka och hunnit med att besöka det nya stora shoppingcentret i M. Kuuul !! Dom där skalen var hittade du dem ? Har också en Galaxy och ska byta til den nya. Många fina höstkramar Mia

3:e kommentar, skriven , av Paula´z Blogg:

Rätt så lugnt här hos oss idag..
Myys på hög nivå ikväll!

Kram på dej

4:e kommentar, skriven , av fia:

Grattis till er! Pussen fialotta

5:e kommentar, skriven , av Laura:

GRATTIS TILL ER BÅDA!!!!!!!!!!!!! ♥

6:e kommentar, skriven , av Linda Rö:

Grattis på förlovningsdagen fina du! (i efterskott)
Kram

7:e kommentar, skriven , av viveka:

Grattis i efterskott.
Kramis

Kommentera inlägget här :