Jag är så glad

publicerat i Allmänt;
 
 
Ha ha ja jag är glad men av olka skäl, letade bild på en glad kvinna & vips så var min bild där, he he som det kan bli va. Jag cyklade och handlade och det var ju inte någon värme ute precis.
 
Men skönt i solen väl inne i affären gick jag runt o runt mannen är den som alltid handlar så detta är inget jag gör så ofta själv. Handlade hem för i kväll då min dotter kommer & vi skall se film, äta gott och bara umgås.
 
Kommer inte ihåg när vi gjorde det sist, så det är länge sedan som ni förstår, men vi skall äta räkor baugetter, ost, sen även frukt.
 
Har även gjort lite rullade snittar som vi skall ha till köpte tunnbröd bredde med mjukost & skar purjolök i små bitar strödde över & rullade ihopa sen skar jag dom i små bitar.
 
Mums kan jag lova, en sån där mysig kväll skall det bli, mannen min kommer hem imon kväll och även imorgon är jag ledig wiiii.
 
Detta är jag glad över att hon kommer & sen en annan sak som jag berättar imon :) ibland blir det precis som man vill & det blev det för mig idag.
 
Önskar er alla goa en skön kväll
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av shadaim12.wordpress.com/:

Vilken vrdagslyx med snittar =)
kram och hoppas resten av dagen blir bra fina du.

2:a kommentar, skriven , av dianasdrommar:

Hoppas ni får en mysig kväll kram Diana

3:e kommentar, skriven , av Annika:

Härligt med en dag som går precis som man vill. Hoppas ni hade det mysigt. Och spännande att läsa vad du ska berätta. Kram

4:e kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma :

Vilken härlig och mysig kväll ni verkat ha haft! Många kramar Carina

Svar: Hej ..varför går det inte att kommentera på din nya blogg?? kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Freja:

Låter som en trevlig och smaskig kväll, så skönt för fina dig!

6:e kommentar, skriven , av Babs:

Låter helt underbart gott och trevligt.
Kram

7:e kommentar, skriven , av Paula´z Värld:

Vad härligt :)
Idag blir det Vasa....

Ha en fin fredag!

Kram

Kommentera inlägget här :