Regnbågsros

publicerat i Allmänt;
 
 
Morgonen har börjat för mig & det gjorde den för en stund sedan, sov till 08.30 rätt skönt även om jag hade velat sova lite längre idag. Arbetet utanför störde i morse banka banka så inte så mycket att göra, det sa att det skulle vara klart till skolavslutningen, men det är redan för sent!
 
Dom tar väl sin egen takt nu, igår var vi hos dottern med familj blev bjudna på grillat & trevligt sällskap, även den yngsta dottern kom dit med lille , som hade lyckats somna i bilen, men vaknade igen då dom kom.
 
Jag hade köpt med mig en ros & den ser ni på bilden här & den heter regnbågsros, det har jag aldrig sett förr, hur dom gör dom har jag ingen aning om, men vacker är den alla fall ......
 
Åt bla tzaziki & det luktas idag kan jag lova, men det bjuder jag på ;) gott med vitlök, ja jobb idag kl 14.00 & idag är det 8 arbetsdagar kvar innan semestern :) :)
 
Regnet har kommit till Malmö & det öser ner här men det hindrar inte sommarlov att dra till sig en massa barn kullen är full & ljudet av lek hörs hit....
 
Önskar er en skön dag ta hand om er ...
 
 
Ses
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av fialiaia:

Men vilken annorlunda ros, så fin. Har ett recept på en sås med en massa vitlök i inlägget i dag, borde passa dig då om du gillar vitlök.
ha de Fia

2:a kommentar, skriven , av shadaim12.wordpress.com:

Vilken underbar ros!!
vacker och annorlunda som få.
Tzatziki låter ju toppen det med, när man har kalasat loss på det så brukar jag bjuda på doften dagen efter haha.
Tänk vad jag ska lukta i grekland sen ;)
Hoppas dina dagar går snabbt så din semester med kan börja. ha en bra dag. kram

3:e kommentar, skriven , av Laura:

Rosen är verkligen något extra! Undrar hur de färgar den...hmm....
Vitlök är ju det godaste som finns! mmmm ;)
Ha en fin tisdag! Kram

4:e kommentar, skriven , av Channal:

Men så läcker! Trodde den var av siden... en äkta regnbågsros! Ja, det är något stort på gång...
svenska ambassaden i Ryssland hissar regnbågsflaggan under PRIDE! Bra att vara med och stå upp mot orättvisor!

Regn hos mig med... lite skönt tycker jag!

KRAM Anna

5:e kommentar, skriven , av Freja:

Hahaha, håller med om det där med vitlök! Jag lider inte av att andra luktar, jag blir bara sugen på att äta nått med vitlök... Läcker ros!

6:e kommentar, skriven , av Bodil:

Vilken underbar regnbågs ros.
Jag älskar vitlök och tzatziki är ju bara så himla gott.
Skönt att du snart har semester.
Kram Bodil.

7:e kommentar, skriven , av Maria:

Hej fina du. Vad härligt det låter. Skönt för dig att snart få vara ledig och vila upp dig. Åh vad gott med
tzaziki. Så frächt och gott. Vilken underbar ros, vilka färger. Helt fantastiskt vilka blommor det finns.
Älskar blommor.
Ha en fortsatt underbar dag och hoppas jobbet går bra.
Kram kram
// Maria

8:e kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma :

Godmorgon goa Eva! Wow vilken ros den kan jag verkligen se framför mig i regnbågensfärger oj vad fint! Jag tycker så mycket om blommor man blir så glad av dem.
Tzatziki som är såååå gott lukten får stå för det goda :)
Härligt att du snart har semester ja det är verkligen nedräkning för din del innan ni åker till Grekland.
Jag läste ett tidigare inlägg om skorna de låter hur sköna och fina som helst :) Ha nu en jättefin torsdag fina du många kramar Carina

Svar: Hej vännen ...jag kan inte komma in på din blogg :( kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Mimmi:

Vi har också såna rosor här på ICA. Så snygga. Kram

Kommentera inlägget här :