Många år sedan

publicerat i Allmänt;
 
 
Köpenhamns tivoli ja dit skall jag om mindre än 1 timme då bär det av, inget alls planerat men fick sms av min dotter igår att dom skulle dit, så jag skojade och sa att jag kunde åka med då mannen min jobbar hela söndagen.
 
Ja sa hon va kul ops, jag skickade igen och sa att jag bara skojat & mina planer var att ta hand om mig själv, pedikyr, gymma, se film, blogga & vila mig inför veckans jobb.
 
Efter övertalning övervägde jag att följa med, barnbarnen ville också ha mormor med, så det blir så nu.Lite trist väder bara men får ju hoppas att det blir lite bättre. Dom tar bilen över bron så jag hänger på bara.
 
Har ju lite danska pengar kvar sen vi var på zoo, så det får räcka skall ju inte äta bara precis *S* sen är det skönt för jag jobbar kväll imorgon.
 
Dom har redan köpt åkband till oss och jag tror inte jag har åkt karuseller på minst 20år alla fall ....ja ja vi får se hur det blir med den biten, men svärsonen är bra på övertalning så jag kommer säkert att åka mer än en om jag känner honom rätt.
 
Fortsättning följer om jag inte slungas ut ur någon hemsk karusell & råkar hamna i soliga breddgrader ;) för då stannar jag där tills vi åker till Naxos, bara så ni vet om bloggen inte uppdateras.
 
Ha en skön söndag alla goa
 
Ses
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Vad kul det låter! Hoppas ni får en toppendag!
Kramar

2:a kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma:

HALLÅ DÄR!!! SOM JAG MINNS DET SÅG JAG DITT NAMN FLERA GÅNGER UNDER ETT OCH SAMMA INLÄGG DÅ NÄR JAG INTE HANN MED ATT BLOGGA.... MED DETTA VILL JAG HA SAGT ATT IBLAND BLIR DET SÅ ATT MAN INTE HINNER ATT GÅ IN TILL ALLA OCH INTE GÖR DET NÅGOT FÖR DET VIKTIGASTE ÄR ATT DU EVA TAR HAND OM DIG SJÄLV OCH DINA NÄRA OCH KÄRA!
JAG HOPPAS ATT DU FÅR EN SUPERROLIG VISTELSE IDAG MED BARA MYYYYYS :) MÅNGA KRAMAR TILL FINA OCH GOA EVA CARINA

3:e kommentar, skriven , av Bodil:

Åh, vad roligt att åka till Tivoli.
Jag hoppas att ni har det hur mysigt som helst och att vädret är fint.
Tack för din fina kommentar inne hos mig.
Kram Bodil.

4:e kommentar, skriven , av Linda Rö:

Hoppas du har haft en underbar söndag.... och att vädret höll sig...

Kram

Kommentera inlägget här :