Lusse lelle lusse lelle

publicerat i Allmänt;
 
 
Helgen som var jobbade mannen & jag var ledig så i söndags kom min dotter & hämtade mig då jag inte hade bilen, så åkte vi hem till dem.
 
Bestämde oss för att baka lussebullar jag & Flis för lille Milton ville inte vara med att baka så vi klarade oss själv med lite skoj & massa rullande så blev det underbart goda bullar, vi åt en massa när dom var klara.
 
Tända ljus & bara mös med barnbarnen & dottern & svärsonen så klart, alltid roligt att ses för vi har det mysigt när vi ses, även om det inte blir så ofta som jag hade önskat för vi jobbar, och jobben är inga månd-fred jobb heller.
 
Viktigast är att ha det bra när man ses, själv var jag & mannen hos min lilla mamma i går med en mini gran & små ljus i den,som hon tyckte om, fikade med lussebullar & choklad till lilla mamsen.
 
Hon sa att hon längtar till julen & vissa saker kommer hon ihåg medan vissa inte alls finns kvar. Ja man blir ju tårögd ibland för man vet aldrig hur framtiden blir. Även om man är frisk  idag så skall man alltid ta hand om varandra.
 
Nu har jag städat så gott det går i röran här, tvättar för fullt för att få undan det som ligger, ikväll blir det räkor för vi åt pizza i går & jag har tränat i dag så jag mår bra för det:)
 
Snart in & ta en dusch sen blir det ikea när min älskade kommer, skall köpa ljus & lämna tillbaka en sak som vi inte skall behålla.
 
Ha det gott & ta hand om er alla fina                                        
 
 
 
Ses
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mimmi:

SÖT BILD. Kram

2:a kommentar, skriven , av Annika:

Så fina ni är!! hoppas du får en fin helg. Kram

3:e kommentar, skriven , av fialia:

Vilket mysigt foto. Ja du, man hinner inte ses så ofta man vill med såna arbetstider. Vet hur de är.
ha de Fia

4:e kommentar, skriven , av amanda:


ah, vad flitig du ha varit
och vilken söt bild !
önskar dig en skön fredagskväll och en fin
första advent...kramisar !!

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Härligt foto.
Ha en fin dag!
Kram

6:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Så fina ni är!
Hoppas du haft en bra lördag och att ni får det mysigt på julskyltningen i morgon!
Kram

7:e kommentar, skriven , av Freja:

Vilken härlig bild!

8:e kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma :

Vill önska dig Eva en fin första advent! hoppas att ni får en mysig julskyltning. Härligt att få baka med sina barnbarn idag blir det nog lite bak här hemma också pepparkakor och för lilltjejen blir det första baket. såg i ett tidigare inlägg att du Eva ska flytta! Är det till något större och ligger det i närheten av där du bor idag? Du har så rätt Eva man ska ta hand om varandra :) Ha nu en supermysig dag en stor kram till fina du Carina

Svar: Låter ju mysigt & jag hoppas du får en super skön advent fina du kramen
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Viveka:

Meeen så fina...
Kramisar...

Kommentera inlägget här :