Plock & plock

publicerat i Allmänt;
Hittade dessa fräcka tidningshållare ovanliga men oxå väldigt dyra tycker jag snarare ca 2700kr ja allt är ju realistiskt för vad man vill ge för diverse saker till hemmet.
 
Var på frukost & hela vägen dit fick jag kämpa i motvind, usch va trist men det var en god frukost vill jag lova, samtalade lite om allt och lämnade jobbet efter ca 1,5 timma, lagom var det.
 
Blev efter en stund dålig i magen & fick magknip, ja min mage är van vid det jag äter & när jag sen äter annat så reagerar magen oftast. Men kom hem & har bara slappat lite och diskat lite småsaker som jag packat ner, skönt när allt är rent & snyggt när man skall sätta det på plats....
 
Väntar på mannen så vi kan hämta vårt bord som jag lagt undan sen i går för det var ju slut sist vi var där. Ikväll blir det torsdagsmys för oss då vi jobbar om varandra hela helgen och även i morgon så vi tar det roliga innan helgen.
 
Mörkret  är på väg snart & lägger sig runt oss, det är då vi tar fram tändaren & tänder upp med mysiga ljus i lägenheten & får känna på att hösten är här för att stanna & snart lämna över till vintern.
 
Tänder ni ljus dagligen?
 
Ses
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tina:

Ja jag tänder massor av ljus dagligen, bästa när man kommer hem o får mysa runt medan ljusen brinner i hela huset. Hoppas ni får en skön o mysig kväll. Kramisar Tina

2:a kommentar, skriven , av Freja:

vi tänder bara ljus vid middagen under advent. Med tre katter är tända ljus en alldeles för stor brandfara för att det ska gå att slappna av när de brinner...

3:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Här förbrukar vi ljus på löpande band kram Diana

4:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Här tänder vi ljus då det är såå mörkt..idag är det fortfarande mörkt fast klockan redan är över 10.!
Ha en fin helg!

kram

5:e kommentar, skriven , av Millans Världm:

Här kommer länken till min blogg
http://millansvarld67.blogspot.se/
Hoppas det fungerar.
Ha en finfin dag!
Kram

6:e kommentar, skriven , av ✫ Fru Eriksson:

Vilka coola...
Ja,vi tänder ljus dagligen vid flera olika tillfällen/Kram

7:e kommentar, skriven , av amanda:

nej, EVA, jag tänder inte ljus varje kväll,
min i kvällen blir det, vi har ju fredag idag, så därför,
men du har en jobbhelg framför dig, läste där uppe,
men kom inte in för att ge en kommentar där,

verkligen häftiga tidningshållare, men jag avstår och lägger mina tidningar, som vanligt i en korg,
ska du köpa en sån häftig sak ?

kram söta du, och ha en bra helg, och jobba lugnt !

8:e kommentar, skriven , av Linda Rö:

Tassar in och önskar dig en underbar helg..
Kram

Svar: Detsamma till dig Linda kramen
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Hmmm...gick inte alls att kommentera det senaste inlägget...

Ha en fin helg!

Kram

10:e kommentar, skriven , av wiolettan:

Försökte att kommentera på ditt senare inlägg men jag kom inte in dit, det dök ingen kommentarruta upp, märkligt.
Hoppas att du läser detta.
Jag ville nämligen önska dig en trevlig och fin helg och sända dig många varma kramar.

Kommentera inlägget här :