Jag har hittat en ny

publicerat i Allmänt;
 
 
 
Jag har hittat en ny favorit center salmiak av en ren slump smakade jag den & blev förtjust direkt den är såå god och blandningen av sött & salt är enormt gott.
 
Vet inte hur länge den har funnits ute i affären men jag har inte sett den från nu,ja man har väl en favorit av något slag när det gäller choklad. Jag är inte så glad för ren choklad men det salta är pricken över i.
 
Men salt tillsammans med sött är en bra kombination & det tycker nog fler än jag, Nu blir det lite slappa i soffan & prata lite med mannen som nyss kom hem ....
 
Vilken choklad favorit har ni?
 
Ses
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

En favorit även här :) kram Diana

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Den har jag inte sett tidigare.
Jag är inte så förtjust i choklad. Det suget försvann under min sista graviditet. Vet inte varför men det har aldrig kommit tillbaka. Jag är mer förtjust i hårda karameller. Sånt som tar tid att äta och gör en nöjd efter en två-tre stycken.
Kram

3:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Godmorgon!
Fazers Blå alla gånger är min favorit :)
Ha en fin dag!

Kram

Kommentera inlägget här :