Ett gott slut

publicerat i Allmänt;
 
 
Ett nytt år är på väg in och allt det som hänt och då både bra och mindre bra saker kan man kanske lägga bakom sig och se fram, nya saker skall hända vi kan påverka en del men inte allt som sker.
 
Här sitter jag nyduschad tända ljus och en tecknad film håller liv i tvn mysisarna är på och kylan sitter i mig ännu, händerna är kalla, och maken är på jobbet strax tackade ja till ett 13 timmars natt pass. Gör inget, för firar är länge sedan vi gjorde.
 
Men visst hade det varit mysigt att äta gott och skåla in nya året, men det gör vi på fredag kväll istället. Jag skall bara mysa äta en laxbakelse och ta det lugnt. Bussen går 06.10 i morgon bitti.
 
Har ju då 14 timmars dag framför mig för jag tog ett extra pass för min kollega som ville vara ledig. Ja lång dag men det går med lite vilja och börjar året med positiva tankar så följer allt annat efter.
 
Köpte en tidning oxå som jag skall läsa i sängen sen så jag kan ju inte klaga för detta räcker långt för mig ....
 
ÖNSKAR ER ALLA ETT GOTT NYTT ÅR & TA HAND OM ER OCH VAR RÄDDA OM VARANDRA ...
 
Ses 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Jodå det är han igen.
Gott Nytt År 🎆 🎊 🎉

2:a kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Hoppas du haft en lugn skön kväll precis som du vill ha den!
Vi har precis lagt barnen och ska nu mysa i soffan tills vi somnar... lugn och ro!
Gott nytt år till dig, fina Eva!
Kramar

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tittar förbi för att tacka för alla fina i lägg under året och för kommentarer

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ok så tokigt det blev. Jag menar tack för alla fina inlägg hos dig under året och uppskattade kommentarer hos mig. Inte så mycket ledigt för dig men jag önskar dig och familjen ett fint 2015 och vi ses i Blogglandia. Varma kramar :) Gunilla/Gunwahs blogg

Svar: Tack snälla &jag önskar dig gott nytt år med allt gott under året som komma skall kram på dig vännen
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Gott nytt önskar jag dig! Hoppas du får en bra start på 2015!

Kram

Svar: Jag börjar nya året att jobba 14 timmar *s*ha ett gott 2015 du oxå kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Freja:

Gott nytt år! Hoppas 2015 blir ett fint år för dig!

7:e kommentar, skriven , av Marieangel:

Önskar ett Gott Nytt År och du får tänka cash in så du kan resa mycket. Kram!

8:e kommentar, skriven , av Ezter:

Gott nytt år!

9:e kommentar, skriven , av Ninnie:

Först vill jag önska dig ett riktigt gott nytt år! Tack för fina blogginlägg och tankar oss emellan. Visst är det så som du skriver, ett år har gått och man kan ju så där i efterhand säga att allt blev ju inte som man tänkt, men en del blev bra ändå. Man tänker ju till och summerar en del för det är väl så som vi människor fungerar antar jag. Nu in på det nya året så tar vi tag i vår träff tycker jag... Stor nyårskram från mig!

10:e kommentar, skriven , av Veiken:

Det nya året har landat och förväntningarna inför det nya året är höga!
Jag önskar dig och din familj ett härligt 2015!
Ha det så gott! Nyårskramen

11:e kommentar, skriven , av Ditte:

God fortsätning! Och tack Eva för det gågna och med många fina inlägg.
Allt blir inte som man tänkt sig, men det blir något annat och ibland blir det bättre.
Med mycket jobb är det svårt att få ihop allt, men det är ändå tiden man har tillsamman som är viktig och det helt oavsett dag.
Önskar dig allt gott för 2015.
Kramar och tankar till dig.

12:e kommentar, skriven , av Home2tiny:

Önskar dig ett härligt 2015 o hoppas ni får fira ordentligt imorgon. Kramisar Tina

Kommentera inlägget här :