Solstolen

publicerat i Allmänt;
 
Bloggar från datorn i dag men den lever lite av sitt eget liv, får hoppas den håller ett tag till ändå för jag har ingen lust att köpa en ny just nu. Köpte  en solstol till balkongen just för att bara ligga och relaxa i när man känner för det.
 
Denna modellen är super skön, kudden gör den ju inte sämre precis, trött som jag vet inte är jag i dag efter 3 tidiga mornar & lång helg, jobbar ju fler timmar än heltid då. Även om jag jobbar 86% bara så känns det som 110%.
 
Mannen är i duschen och jag har lust att gå ner på vanna beach för att ta ett glas rosè och kanske en bakpotatis eller nåt lätt att äta, har ätit dåligt i dagarna 3 nu.
 
Ja då var Grekland ute ur vm synd men så är spelet, håller nu på Brasilien :) har ringt en sjukgymnast för en tid med mitt knä, men finns inga tider nu, jag vill kolla upp knät innan semestern. Men lite folk överallt under sommaren verkar det som.
 
Ger mig inte skall ringa i morgon igen, och hoppas å en tid en akut tid om man lyckas. Ja det känns som jag inte hinner ett dugg bara jobba, sova, inget socialt alls, hinner inte med det jag vill.
 
Hoppas det blir bättre snart, för jag vill oxå njuta av sommaren fast jag valt att ha sen semester. Får göra kul saker när vi är tillsammans.
 
 
Hoppas ni har det gott i sommarvärmen alla fina
 
Ses :) 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ezter:

Jo tack, vi har det bra. Sista veckan innan semestern nu :)

2:a kommentar, skriven , av Veiken:

Jag vet precis hur skön en sådan solstol är.... det är ingen idé att ta med sig en bok om man ska sitta där :)
Jag har hållit på två lag hela turneringen och båda är kvar! Tyvärr så möts dom i kvarten - Holland och Costa Rica! Holland är det lag jag helst vill ska vinna! :) Kram och ha det skönt!

3:e kommentar, skriven , av gittan:

Hej.
Härligt med en solstol att bara ha det skönt i.
Jag har hämtat ett av mina barnbarn i dag hon sover här till o morron, så mysigt så.
Ha en bra kväll du med. Stora kramen.

4:e kommentar, skriven , av Freja:

Den ser väldigt skön ut, känns som jag skulle somna om jag satte mig i den...

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Stolen känner jag igen. Vi har två på balkongen, men just nu är de ihopfällda. Solen lyser med sin frånvaro. Men den återkommer...
Hoppas du får en tid hos sjukgymnasten. UNdrar så varför man inte anställer fler av dem.Det finns många utbildade som inte får jobb och de behövs verkligen.
Trist när det känns som om man bara jobbar och inte hinner/orkar annat.
Kan känna igen det från jobbbet i skolan.
Tankar till dig!
Kramar!

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Den solstolen ser skön ut!
Ha det bäst!
Kram

7:e kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Har också en sån solstol, den är ju så skön. Fick jag i mors dag present :)
Hoppas du får tid hos sjukgymnasten inte roligt att ha ont. Jag har en liten utmaning till dig hos mig idag :)

Ha en bra dag !
Kram Pia

8:e kommentar, skriven , av GeddFish:

Sådan solstol är superskön men tung. Vi hade, men gjorde oss av med, då de tyngde ner husvagnen. Idag skulle jag vilja ha en styck på balkongen, får se...
Kram och önskar dig omtanke, styrka och helande ♥

9:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Här ser det soligt ut o ganska varmt idag :) Härligt!
Klädtvätt står på programmet idag...bara nån för ut de våta kläderna nån gång!

Ha en fin tisdag!

Kram

10:e kommentar, skriven , av Ninnie:

Hej, kikade in till dig idag och upptäckte snabbt att du förmodligen också är en Skånetjej.
Värk både här och där finns hos mig också. Var hos sjukgymnasten och fick min första akupunkturupplevelse :) har en nerv som kommit i kläm i armen. Inte alls någon otrevlig upplevelse med nålarna faktiskt! Har vi samma yrke kanske? :)
Hur som helst, trevlig blogg du har och jag ser att du precis som jag älskar att fotogrfera.
Kram från Malmötjejen

Svar: Hej Ninnie! japp jag bor oxå i Malmö jobbar inom äldreomsorgen, tack för att du gillar min blogg, skall snart byta header tänkte jag :) och ja jag älskar att fota har även instagram om du vill följa mig där heter goldheart63 // kram på dig
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :