Årskavalkad

publicerat i allmänt;
 
 
Ja då var vi inne på dag 365 och det låter ju inte så mkt men det är det när man känner efter vad som hänt under året, ja jag kommer inte i håg allt långt därifrån men det som hänt och varit betydelsfullt på ett extra vis .
 
Maj månad gjorde vi en härlig resa till Kreta & där fick vi mersmak för vi skall dit 2016 igen då 2 veckor, det kom ett litet barnbarn till i maj månad.
 
Juni fyllde mina tvillingar 30 år och det säger mig att jag faktiskt blivit äldre även om det inte känns så mycket *S* 
systern min fyllde 50år ...
 
Syster barnen tog studenten , det värsta var ju när jag den 5 juni förlorade min mamma, mycket tragiskt. Augusti firade vi 6 årig bröllopsdag & åkte till Naxos 2 veckor strax därefter.
 
Fick gjort en bröstreducering den 15 sept som jag länge längtat efter är såå glad över det, oktober gick jag genom en annan operation med överflödig hud, oxå en dröm som besannats.
 
Hälsan har varit bra även om jag varit hemma ett tag nu, men det är ju inte sjukdom. Jag har lyckats med att nå mitt mål sen länge genom att tappat 23kg sen 15 mars. 
 
Träningen är i gång igen *S* så generellt är jag väldigt nöjd med mitt 2015 & hoppas 2016 blir ännu bättre eller detsamma med hälsan & familjen ....
 
Det var min årskavalkad 2015 
 
GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER ALLA BLOGGARE & LÄSARE TA HAND OM ER & VAR RÄDDA OM ER DENNA DAG ...
 
Ses 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Susanna:

Hej oj de måste jag ha missat att du har tvillingar =) ja de har varit en del de här året och jag hoppas att allt blir bra med dig så du får ett bra 2016 så jag önskar dig en fin Nyår och ett Gott Nytt År

Kramar om

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Det hinner hända en hel del under ett år.
Ha nu en härlig Nyårsafton kära du.
Kram

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Kul att få läsa om ditt år och jag önskar dig också gott nytt år! Kram

4:e kommentar, skriven , av Ezter:

Gott Nytt År!

5:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:



***** GOTT NYTT ÅR 2016 *****

Kramar ♥

6:e kommentar, skriven , av ✫Fru Eriksson:

Gott Nytt År 2016 ✫ ....
& Kram!

7:e kommentar, skriven , av wiolettan:

Det har hänt en hel del i ditt liv 2015. Många fina och bra saker att se tillbaka på också. Livet innehåller ju både bra och mindre bra saker.
Bra gjort att tappa så många kilon.

Vill önska dig och de dina ett riktigt Gott Nytt År.
Kram!

Svar: Gott nytt år fina du va rädda om er kram ❤ 🎉❤
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Znogge:

Ett händelserikt åt på många vis får man verkligen säga. Hoppas 2016 blir tilltalande och bra på alla vis!

Kram och gott slut!

9:e kommentar, skriven , av Ditte:

Mycket har hänt under året och funderar man lite blir det ganska påtagligt. Trevliga saker har hänt och sorgliga, men det är de positiva tankarna vi tar med oss. Och nu kommer ett nytt år som vi kan göra det bästa av.
Kram och jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År.

10:e kommentar, skriven , av amanda:

Härligt Eva, att dina drömmar besannats !!
Jag önskar att din år 2016 blir ännu bättre och att alla dina nya drömmar också besannas !

Sänder en stor nyårskram till dig vännen, och önskar ett riktigt gott nytt år !!

11:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Du har ju verkligen varit med om mycket!
Bröstreduceringen var ju en stor del av ditt liv och år, precis som donation av njuren var.
En go och varm kram och Gott Nytt År 2016 ♥

12:e kommentar, skriven , av Paulahelenas :

Roligt att läsa om ditt år.
Gott nytt år önskar jag dej

Kram

13:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Härlig läsning! Gott nytt år, kram

14:e kommentar, skriven , av angelicasvarld.blogg.se:

Ett gott slut på 2015 och ett gott nytt 2016 önskar jag er!
KRAM

15:e kommentar, skriven , av Carina :

Gott nytt år fina du! :)

16:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas att du hade en härlig nyårsafton.
God fortsättning på 2016!
Kram

17:e kommentar, skriven , av homehopedreams:

God fortsättning på det nya året! Det jag mest lade märke till med din sammanfattning var hur mycket du gått ner! Hej dej! Det skulle vara fint att se ett nytaget foto hur du ser ut nu.
Själv mår jag inte så bra. Min systerson har fått flera hjärntumörer och det ser inte bra ut så jag ville inte fira det nya året utan satt själv hemma och åt lite mat och somande tidigt.

Idag är det nya krafter som gäller. Man måste ju upp och kämpa för imrogon kanske jag får åka till sjukhuset igen med mina söner och hälsa på honom igen. Han är 11 år och jag vill se stark ut för honom när vi kommer dit.

Kram till dej och din fina familj! <3

Svar: Åh nej vad hemskt :( jag tror det finns bild på bloggen du får leta där :) jag kunde inte kommentera på din blogg finns inga kommentarsfält! kram å god fortsättning
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :