God lördag morgon

publicerat i allmänt;
 
 
 
God morgon middag eller nåt för mig känns det som en ända lång natt som aldrig skulle ta slut , somnade vid 05.15 vaknade upp vid 09.00 så inte för mkt sömn denna natt.
 
Men nu är det lördag & kaffet har puttrat klart, doften sprider sig här hemma, så en stor mugg skall snart hämtas.
 
Dimma ute & grått så skönt att jag har lite myspys att pyssla med här, blir en sväng till ica  maxi sen för att köpa hem något gott till kväll & nyttigt så klart.
 
Detta lipbutter från nivea är ljuvligt jag började att ha det när jag hade ett munsår sen har det fortsatt så alltså inget läppstift, konstigt för mig.....
 
Finns i olika smaker men jag är glad för vanilj så detta blev ett själv klart val, nej nu blir det kaffe & bloggrunda ...
 
 
Ha en skön lördags morgon alla fina
 
Ses 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

God förmiddag!
Här strålar solen och en lång frukost på terrassen är avslutad.
Får se vad dagen bjuder på, ännu så länge en öppen fråga.
Vad gäller läpparna så har jag sedan en tid haft vitt vaselin som är toppen och helt utan doft. Har ju strålat en del av läppen och måste ta det försiktigt så inget parfymerat. Men annars skulle jag nog prova den du föreslagit.
Givetvos kommer solskyddsfaktor nr 50 på, från Decléor som är toppenprodukter.
Önskar dig en fin dag.
Njut av ledigheten!
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Så jobbigt att inte kunna sova! Jag har själv haft en vecka med väldigt dålig sömn. Har svårt att somna om när jag varit uppe med någon av barnen... Hoppas du kan vila något under dagen.
Kramar

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Tack för tipset. Jag skulle behöva något bra till mina läppar som fått en svacka i och med förkylningen. Apolivas (från apoteket) cerat är totalt värdelöst tyvärr...

Kram och ha en bra dag!

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Skönt du fick en sovstund, det brukar man oftast få, om det inte är så att man måste passa en tid.
Läppbalsam är gudabenådat, tack för tipset!
Ha en fin lördag nu, kram <3

5:e kommentar, skriven , av Camilla Sigvardsson Asplund :

Hoppas att du kan ta en powernap och sen får sova i natt istället❤️

6:e kommentar, skriven , av Camilla Sigvardsson Asplund :

Glömde att säga ha en bra dag!!!

7:e kommentar, skriven , av Veiken:

Oj, jag jade visst söndag idag! Alldeles c´veckovill! Hoppas din dag har varit bra! Kram

8:e kommentar, skriven , av Freja:

Trist med sömnen störd, men skönt att vara ledig i alla fall!

Kommentera inlägget här :