Moaaaaa

publicerat i allmänt;
 
 
 
Halloween ja det är väl inget jag varken firar eller pyntar men min äldsta dotter o familj gillar detta och mest barnen och visst är det skoj för deras skull.
 
Men kusligt är det allt, moaaaaaaaa min svärson gör detta hemma och har ju lyckats ganska bra att få till det där lilla extra läskiga tycker jag.
 
Hade ju för nån dag sedan 2 andra bilder oxå från deras hem inne är det spindlar & spindelnät läskiga tavelramar med onda saker som ni ser här på bilden ...
 
Satt i soffan och hade mobilen bredvid mig & från ingenstans satte min radio igång med en grekisk kanal hmm skumt!!
 
Skön kväll till er alla fina*
 
Ses
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Läskigt! Och säkert roligt både för barnen och deras pappa. Jag har dock inte förstått vitsen. Är gammal nu så jag behöver inte heller. Allhelgona helgen är ju något annat. Kram!

2:a kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula ★:

Det där var häftigt och roligt gjort :).

3:e kommentar, skriven , av Freja:

Halloween är min helg, häxa som jag är, men i år är jag ensam hemma och har inte stökat med pynt utan bara njutit av tystnaden och friden!

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Anonym=jag. Förstår inte varför jag blir det när jag kommenterar via mobilen..Mystiskt! Kanske vet du hur jag ska göra...
Kram!

Svar: klickar jag på anonym står din blogg adress så det är ok Ditte :) kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av wiolettan:

Jag har svårt att finna något roligt eller något att fira detta med Halloween, så jag undviker det. Vill mera fokusera på det ljusa, trevliga och positiva med livet.

Önskar dig och de dina en trevlig Allhelgonadag.
Kram!

6:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Radion "tecken"?

Kram ♥

Svar: nu hänger jag inte med?? kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :