Ärr för livet ...

publicerat i allmänt, plastik;
 
 
Ja så här ser mina ärr ut som jag genom gick en op för idag exakt 2 veckor sedan & visst är det fint läkt! men svullet i ärmhålan som nin ser ....
 
Ärren kommer ju att finnas för livet men det är inget alls som stöt mig, jag har bra läkekött & det gör ju att ärret kommer att synas mindre o mindre oxå. 
 
Vktigast är min självkänsla & jag är så super nöjd med enna op. Ja jag betalade den själv eller vi får jag säga för vi var 2 om det ju *s* 
 
Men allt man gör i livet som kan få en att må bättre varför inte? man jobbar & sliter för sina pengar & ingen annan kan säga något. 
 
Oavsett vad vi väljer att göra för vår egen del så är det viktigt att man gör det för sin egen del och inte för att någon annan tycker. Alla får tycka precis vad dem vill, snacka bästa dem vill men vi väljer själv vad som är bra för just oss ...
 
Vi är alla unika på vårt eget sätt, alltid syns det inte utåt & därför menar jag att ingen skall säga att det är rätt eller fel dom olika valen vi gör med oss själv.
 
 
Jag är lycklig & tacksam för mitt liv & allt i och runt det ....
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

Skönt att operationen gick bra iallafall!

Håller med, man gör det som känns bäst för en själv. Och ingen har rätt att döma. Inte för att det är så många som följer det, men ändå.

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Så sant...håller med dig fullständigt.
Kram på dig

3:e kommentar, skriven , av Sussi:

Vad fint det läkt på bara 2 veckor! Det bådar gott :)

Kram

4:e kommentar, skriven , av Annika:

Det er ut som om det har läkt riktigt fint. Ha en fin kväll. Kram Annika

5:e kommentar, skriven , av Days by Johanna:

Ja huvudsaken är du är nöjd med operationen :) Ärr kan man leva med och de bleks med tiden.

Ja gillar med alfons och vi har läst honom mycket på jobbet och sett film, ingen som blivit så rädd som det fallet i malmö. Visst någon har tyckt det varit läskigt men då har vi pratat om det och pratat med föräldrarna när de hämtat så de kan möta det hemma, och så är det ofta ur världen :)

6:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Eva, jag tycker du har gjort helt rätt, med hela din "resa" i att fixa till dig själv!
Vi lever här och nu och väljer hur vi vill ha det. Bra gjort!
Det är precis som att jag har rest en del sen jag blev själv, varför inte, vem vet hur länge jag ens orkar?
Nä, man ska unna sig.
Stor varm kram ♥

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Gäddhäng gör ingen glad så jag förstår dig. Medaljens baksida när man går ner i vikt i vår ålder är att överflödigt skinn tränar man inte bort :-( Man ska göra precis det man känner för!

Kram

8:e kommentar, skriven , av Freja:

Ohh,det ser ut som en rejäl operation, skönt att du är nöjd med den och att du har bra läkkött!

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det där ärret ser väldigt fint ut. Otroligt fint ut för att vara så färskt... kram ❤ Comsi Comsa

10:e kommentar, skriven , av Ditte:

Att göra det man tycker själv när det gäller en själv tror jag är väldigt viktigt. Dina ärr kommer att minska men det dröjer nog innan du kan sola armarna. Jag tycker dina ärr ser fina ut för dte är ju inte länge sedan operationen.
Jag får fortfarande tejpa mina ärr efter solskadeoperationerna både i ansiktet, på armen och magen. I ansiktet syns inte mitt ärr och där var det en platikkirurg som skar. Bra läkhud har jag också och det underlättar mycket.
Vitktigt att du inte har ont.
Stor kram till dig!

11:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Bra att det läker fint.
Och du vi gör alla våra val och ingen ska säga att dom är fel eller rätt.
Det är upp till var och en.
Kram och ha en fin dag!

12:e kommentar, skriven , av Marieangel:

Ser ju jättefint ut, var köper man hde där fina ljuslyktorna?

Svar: finns lite överallt googla :) kram
Eva`s blogg

13:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Såklart ska man vara nöjd själv och vad man lägger sina sparade pengar på är ens egna ensak. Skönt att det läker bra. Kram

Kommentera inlägget här :