Pizza

publicerat i allmänt;
 
 
45 minuter var jag hos sjukgymnasten och hon kom fram till att dom små musklerna runt axelleden behöver tränas upp, då jag är överrörlig så kan man få problem i livet som jag fått nu så jag skall gå till min sjukgymnast och träna.
 
Varit skönt väder även om det var lite kyligt efter en stund ute, tagit lite bilder & en av dom är denna. Nu skall vi äta pizza och kolla film, och jag känner mig en aning trött. 
 
Men varit i gång i dagarna 2 nu &  det har varit skoj men jag är nöjd men allt som varit. Maken & jag skall mysa nu och det känns skönt. Solen skiner för fullt, och det gör en pigg :) 
 
Ha en skön kväll alla fina
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Sjukgymnaster kan göra underverk så hoppas att det nu sker ett sådant hos dig.
Vacker bild spm känns vårlik och det är ju faktiskt vår nu, men vissa dagar tar den en paus.
Önskar dig en fin kväll. Och även hos oss kyser solen vackert.
Kram!

Svar: Ja så sant Ditte & visst är våren här önskar dig o maken din en fin kväll oxå kram ❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Mys och det så bra, känner mig lite lätt uttråkad i dotterns lägenhet. Kan ju inte städa hela tiden😉

3:e kommentar, skriven , av Ezter:

Brr, här har det varit ruggigt idag!

4:e kommentar, skriven , av Yasameen:

vilken fin vårbild :)

5:e kommentar, skriven , av Sussi:

Hurra för sjukgymnaster :)
Här sken solen på dagen men när jag slutade jobbet så började det molna på och så småningom regna. Taskig tajming ;)

Kram

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Hoppas du blir bra i axeln , jag ska boka tid för sjukgymnast så fort jag har "tid" har fått inflammation i min axel. Härlig bild du bjuder på och kram till dig

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vad gott det lät med pizza, nu blev jag sugen.
Hoppas du får en fin dag!
Kram

8:e kommentar, skriven , av znogge:

Då hoppas jag att övningarna ska ha avsedd effekt! Så gott det lät med pizza men nej, förbjuden frukt!

Kram

9:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vad underbart med pizza och film!

Kommentera inlägget här :