Västerbotten ...

publicerat i allmänt;
 
Sitter med en nygräddad västerbotten paj ala lchf så smarrigt synd att inte mannen min fick äta men jag gjorde oxå 2 matlådor så han får oxå smaka i morgon ...
 
Rätt så enkelt men 300gr västerbooten ost kostar lite men det är 4 middagar så det är så klart ok oavsett vad osten hade kostat.
 
Men gott är det vill jag lova, har lite små saltgurkor till och det har spritt sig en ljuvlig doft i hemmet, som gör att man blir sugen även om jag inte är hungrig.
 
Finns intressen så kan jag lägga ut recept i morgon :) 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bi:

Gu så god den ser ut .. ja recept vill jag ha Kram💛

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Så gott! Västerbottenspaj är något jag verkligen tycker om. Vill gärna ha ditt recept!
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Gör det! Västerbottenpaj är gott!

4:e kommentar, skriven , av ullie:

mmm men så gott ja lägg ut det

Ja dina går ju oxå bra maken jobbar nu ihelgen han har ändå värre... 08-23 VAR dag! usch behandlingshem är han ju på de har bara hel dagar

5:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Men så gott!

6:e kommentar, skriven , av ajlimullersandvik.blogg.se:

jag älskar västerbottensost och västerbottenspaj. Så smakrikt! Och eftersom jag är från Västerbotten så känns den nog lite extra god ^^

7:e kommentar, skriven , av Diana:

Mums, vad gott kram

8:e kommentar, skriven , av Znogge:

Visst kostar osten en slant men det kan det vara värt! Man får vad man betalar för och smaken är så god.

Kram och god onsdag!

9:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Åh så otroligt god din Västerbottenspaj ser ut.
Kan tänka mig att den var himmelskt god.

Kram och ha en underbar dag!

10:e kommentar, skriven , av Petra:

Ja lägg ut receptet 💞Min ENgla älskar denna paj så då tänkte jag kanske fixa den till fredagsmiddag 💞Kramar

11:e kommentar, skriven , av JoJo:

åh det är såå gott! :D ha en fin kväll nu bruden!! kram på dig! <3

Kommentera inlägget här :