Halva dagen

publicerat i allmänt;
 
Åh va härligt efter att jag slutade jobba åkte jag hem, tog en dusch och sen gick vi och handlade, kyckling och lite nyttigt gott till...
 
Satte oss på balkongen och sen fixade jag kaffe & vi har suttit eller jag sen ca 15.15 så ljuvligt, för det var ett tag sedan man kunde sitta o njuta som i dag.
 
Tröttheten gör sig påmind, men hoppas jag kan sova bättre i natt om så av ren utmattning. Inte många knop gjorda annars, en maskin tvätt ...
 
Morgon jobb i morgon igen :) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MALIN:

Vad härligt att kunna sitta på balkongen! Kram

2:a kommentar, skriven , av Christine - 29°:

Så ljuvligt! :)

3:e kommentar, skriven , av elin:

Låter som om du haft en mysig dag<3

4:e kommentar, skriven , av Gabriella :

Åh så härligt!!

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ja, hoppas vi får sova gott i natt, både du och jag! Det behövs/Eva-Lotta

Svar: Ja verkligen natti 🌙
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av ullie:

men åh va mysigt älskar balkonghäng verkligen mys
va rädd om dej vännen hoppas du kan sova det är viktigt kramar om <3

7:e kommentar, skriven , av Emma:

Så mysigt att kunna njuta på balkongen :) sommarvädret har ju inte vart de bästa iår :(

Kommentera inlägget här :