Lyxig känsla ..

publicerat i allmänt;
 
Fredag kväll & just ätit och har det allmänt mysigt, dagen har rullat på åkte hem efter jag fikat för jag mådde inte så bra, var våt efter ha gått i regnet och man blir ju kall då.
 
Blev super nöjd med mina fina vita naglar på tårna, sen fikade vi på stan och sen hem, regnet har öst ner precis hela dagen & det är ju så trist.
 
Skönt när jag kom hem så bytte jag om och hoppade ner i soffan och bara kände * åh va skönt * nu blir nästa gång några dagar innan vi reser för dessa håller tills dess.
 
Vad gör ni i kväll då?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Såg bara för härligt ut!

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Fina tånaglar.
Vi hade superväder igår och idag ser det lika fint ut.

Ha en fin dag!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Skönt med lyx ibland!

4:e kommentar, skriven , av Lilly:

Åh vad härligt!

​​Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett egendesignat telefonskal eller skin till din dator, och det enda du behöver göra är att kommentera tävlingsinlägget med din mailadress så har du chans att vinna! Vore superroligt om du ville delta, kramis!!

Kommentera inlägget här :