Inga problem alls ...

publicerat i allmänt;
 
Min väska hade kommit så jag bestämde mig för att gå och hämta ut den, ja den väskan jag hade i inlägget här om dagen i svart guess, hittade den på en annan sida för 600kr mindre så jag slog till..
 
Kom i dag så jag hämtade den & handlade lite sånt jag slipper slita med att bära, på väg hem kände jag för att ta en latte jag är ledig & då är det mysigt att göra nåt för en själv.
 
Gick in på Wayns coffe tog en latte satte mig vid fönstret kollade min mobil, ja jag har inga problem alls att umgås med mig själv faktiskt, surfade runt men ändå satt det folk runt liksom.
 
Fikar du själv ibland?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av hanna:

ibland är det väldigt skönt att vara ensam faktiskt! dock börjar jag tröttna lite eftersom jag är sjukskriven och hemma ensam hela dagarna tills sambon slutar haha!

Svar: Ha ha det där känner jag igen krya på dig ❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Inte så ofta faktiskt men det händer lite då och då. Kan vara skönt att bara sätta sig ner och koppla av en stund...

Kram

3:e kommentar, skriven , av Petra:

Det händer men däremot känns lunch inte lika bekvämt 💞💞kramar

4:e kommentar, skriven , av Petra:

Jag som skrev ovan 🖕🏻🤓

5:e kommentar, skriven , av Ake:

Nej det är mycket sällan... men jag tog faktisgt en bulle på kanelbullens dag i traktor hytten för att vila mest när jag åkte för att hämta en vedtransportör med vagn 😊 Det regnede och vart mörkt innan jag var hemma... Jag åkte tre mil i traktor den kvällen...

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nuförtiden händer det ytterst sällan då jag inte är förtjust i att gå på byn men när jag var yngre både fikade jag, åt lunch och gick på krogen ensam.
Har aldrig haft problem med det.

Önskar dig en fin Onsdag!
Kram

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Kul med väskan! Hoppas du blir nöjd med den!
Jag umgås gärna med mig själv och har inga problem att gå ut och äta lunch, promenera eller fika själv. Även resa kan jag göra på egen hand, inga problem.
önskar dig en fin dag.
Kram!

8:e kommentar, skriven , av Marie:

Absolut, man har ju sin *vän* mobilen med sig;-)

9:e kommentar, skriven , av wiolettan:

Nej, det händer inte numera. Väldigt sällan som jag fikar på kafé , men det kan hända med någon väninna eller så.
Att ta sig tid för sig själv tror jag är nyttigt och bra, det behövs. Jag känner ofta att jag vill vara ensam och då blir det ingen mobil i handen heller.
Trevlig dag.
Kram!

Kommentera inlägget här :