Pink/rosa

publicerat i allmänt;
 
Pink rosa ja det är min favvo färg eller en av dom och jag ville gärna hitta en rosa bikini vilket verkade omöjligt först, men sen så jag brukar säga till maken att vill jag ha nåt eller letar efter något särskilt så kan jag leta i timmar.
 
Nu behövde jag inte det iofs men jag hittade denna, så får se om den sitter bra i kupan, byxan är ingen fara men bh kan vara så får se när den kommer ..
 
Skall såfall följa med till Naxos så man kan byta vill gärna 2-3 st med mig sen är jag svag för bikinis precis som min lilla mamma var, jag skrattade alltid när hon skulle välja ut vilken som skulle med till stranden.
 
Hur har du det med badkläder?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag använder baddräkt för jag tycker men mage se ut som ett russin efter viktnedgång. Växlar mellan tre men min favorit är den jag köpte i år. Så nöjd! Hoppas du ska trivas bra med din rosa bikini.

Kram

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jag vill alltid prova för jag har olika storlekar på bh och byxor. Märket Scampi har mycket bra , Panos likaså. Brukar titta på stora Åhléns i Stockholm där alla märken finns. Ofta väljer jag något i turkos nyanser.
Hoppas du blir nöjd med ditt val.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Kraka:

Härlig färg!
Jag har ett par hela baddräkter, men också ett par bikinis. Jag är ingen badmänniska direkt, men i poolen gillar jag att ta en simtur.
Jag drömmer alltid om att köpa mig en riktigt lyxig baddräkt, men sedan får det bli någon av de i mer "normal" prisklass. I alla fall under tusenlappen. Men en dag kanske...

Svar: ja allt man gör oavsett är efter vad man själv känner för ❤ sov gott sen
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Sari-Anne :

Älskar bikinis, ägar nästan 100 st!
Tar med mig minst 15-20 st, byter 3-4 gånger per dag, efter bad.

Vad köpte Du dessa söta?

Gillar Din blogg skarpt MEN dålig på att kommentera 😏

Svar: visst är det så, ja denna köpte jag på ellos 😉😉 kul att du gillar min blogg
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :