2019

publicerat i allmänt;
 
Då vill jag börja med att tacka alla som läser & följer min blogg för hela årets läsning och kommentarer, kommentarer är ju så roligt att få man känner att det man skriver uppmärksammas.
 
Ett klick på hjärtat att man gillat det man läst är oxå uppskattas, men alla gör som de vill, bara läsa och inte mer är oxå helt ok.
 
Åh det nya året som kommer hoppas jag få behålla hälsan, att familjen håller samman, och alla får vara friska. Lycka är att få må bra, ta hand om varandra i familjen.
 
Livet rusar & tiden går ju äldre man blir ju fortare går det känns det som. Skall shoppa mindre, spara mer till resor. Tänka 3-4 ggr om jag verkligen behöver varan eller bara vill ha.
 
Mer fokus på hälsan & kvalitèts tid med maken när vi är lediga tillsammans. För ibland låter man tröttheten ta över & det är ok när det gäller min utmattning, men inte annars.
 
Min vill lista 2019:
 
1. Ta in en ny träning, träna mer kontinuerligt. 
 
2. Äta bra.
 
3. Ha bra sov tider.
 
4. Vistas mer i naturen.
 
5. Shoppa mindre.
 
6. Spara mer & resa 3ggr om året 
 
7. Läsa mer.
 
8. Gå på massage när jag behöver det.
 
9. Ha me time 1 gång i veckan.
 
10. Stänga mobilen när jag behöver lugn o ro.
 
11. Undvika godis. ( redan gjort sista 2 mån) 
 
Gör gärna en lista du med :) 
 
Kram & GOTT SLUT PÅ 2018 & ETT GOTT NYTT 2019 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Tack själv för alla mysiga och trevliga inlägg om din vardag. Måste erkänna att jag är usel på att klicka på hjärtat för jag visste knappt att det fanns. Men nu är det gjort <3

Kram och god kväll!

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jag tror det är bra att tänka igenom vad man vill ändra på och vad som känns viktigast. Och mår man själv bra blir ju allt så mycket bättre. Att sedan komma underfund med vad man mår bra av, mer på djupet, kan ta sin tid.
Jag har ingen lista men jag har funderat lite och kommer att fortsätta ungefär som nu. Jag har tidigare valt bort en del shipping, för jag behöver absolut ingenting. Och skulle jag behöva så ordnar jag det. Men lägger hellre pengarna på resor och upplevelser.
Önskar dig ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År.

3:e kommentar, skriven , av ullie:

ja du det är så mycket bra saker det där . däremot är ja dålig på att köpa till mej själv allt är ju barnen minst mej själv
men ja önskar mej hett en resa till men t kommer inte hända
ja du att famlijen är ihop något hoppas ja o våra närmsta
önskar dj allt bra oxå vännen ett fin gott nytt år önskar jag dej kramar

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Gott nytt år🍾🥂E-L

Svar: Tack detsamma du var den första som skrev 2019 :) hoppas ni hade det bra :)
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Godmorgon och god fortsättning på 2019.
Känns lite konstigt att skriva men jag vet ju att man vänjer sig.

Jag skriver ingen lista och ger inga nyårslöften, det var länge sedan jag slutade med det.
Det enda jag hoppas på är att 2019 blir ett fint år och att det går bra för mina barn med respektive och barnbarn.

Kram

Svar: kunde inte kommentera idag heller :( kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :