Det värmde ...

publicerat i allmänt;
 
Jag var såå frusen efter ha varit ute och gjorde kaffe när jag kom hem, det värmde gott dagen i dag har varit lite halv skum känns det som.
 
Lång på nåt sätt för jag var uppe tidigt, men ännu tidigare i morgon men 2 timmar står man ut. Sen kan jag åka hem o vila mig faktiskt.
 
Sen blir det städning, men får hålla mig till att damma tvätta toa, kan inte väsnas då maken sover gott. Nu sitter jag & inväntar farmen som egentligen är sådär, men har sett en del o vill se nu i slutet.
 
Kallt och eländigt ute så är glad att jag kan vara inne ...
 
Ditt bästa mys tips i kylan?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Alltså jag fryser som attan och imorgon vill familjen åka slalom ❄️🙈jag kan inte åka slalom så för min del blir det väl att springa mig varm eller nåt haha jag är ingen vinter människa ! Kram

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Stanna inomhus men det är väl egentligen inget tips;-) Själv har jag min tunna dunjacka under min duffel och då fryser jag inte. Ett par vindtäta överdragsbyxor gör stor skillnad. Men mina favoriter är nog mina handsydda tumvantar av fårskinn. Med dem på fryser man inte! Sedan sitter ju inte en kopp te fel när man kommer in ;-)

Kram <3

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Ett gott tips är antingen en kopp riktigt god mjölkchoklad med vispgrädde eller gott nybryggt te och en god bok, uppkruen o soffan med många kuddar och en filt. Gärna klassisk musik på och tiden stannar upp.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Sätt dig isoffan med en filt om dig. Raggsockor på och nåt varmt att dricka. En bra bok till det så överlever man😉/Eva-Lotta

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Sätt dig isoffan med en filt om dig. Raggsockor på och nåt varmt att dricka. En bra bok till det så överlever man😉/Eva-Lotta

6:e kommentar, skriven , av ullie:

jag är ingen ismänniska o fryse som en tok brrr
ja men det är ändå skönt me bara 2 tim så får du vila dej resten uav dagen

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Det är besvärligt med kyla, det bästa är väl att hålla sig inomhus i den mån man kan.
Tur det finns kaffe och annan varm dryck.

Ha en fin dag!
Kram

8:e kommentar, skriven , av Veiken:

Nej några mystips har jag inte i kylan. Den enda tröst jag kan ge är att våren troligen är på gång! :) Kramar

9:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Usch jag är ingen vintermänniska! Myser mest inomhus
Ha en fin torsdag

Kramen <3

10:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Det går att klä sig i lager på lager. Inomhus virar jag gärna in mig i en filt och har raggisar på fötterna. Tänder några värmeljus.
Kram!

Svar: Hej Gerd ...kunde inte kommentera hos dig idag :( kram
Eva`s blogg

11:e kommentar, skriven , av Frida:

Jag älskar också att ta en varm kopp kaffe efter att jag har varit ute i kylan :) Och så myser jag gärna ner mig under en filt i soffan med en massa tända ljus runt omkring och kollar på tv serier eller läser en bok :)

Svar: Låter som en perfekt kväll Frida :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :