God lördag morgon

publicerat i allmänt;
 
God morgon denna lördag & jagvaknade med lite träningsvärk i benen, jag har ju börjat träna igen dels för mitt knä som jag skadade men fick i går ett samtal från sjugymnast att det finns artros bakom knäskålen.
 
Det fick jag inte reda på vid en röntgen 2015 men men nu vet jag, ja när man är ledig ser man fram emot sovmorgon, men denna natten var inte min sömn så bra, hoppas bättre i natt *S*
 
Dagen i ära skall ta det lugnt, men är bjudna på kaffe som jag skrev i går sen blir det film & mys hemma med maken ...en lördag i min smak lagom av allt.
 
Att bestämma sig förnåt som jag nu gjort, ta tag i min träning, gå ner några kilo är på god väg & säger till mig själv när jag lagt mig * bra jobbat Eva**
 
Hur ser din lördag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Strålande vackert väder i huvudstaden så en långpromenad blir det längs vattnet och sedan lunch ute. Hoppas hitta en restaurang där vi kan sitta utomhus. Återstår att se.
Ska träffa ena dottern i kväll och får se vad vi hittar på. Men det finns gott om läckra takbarer att besöka.
Fint att du kommit i gång med din träning och kanske kan sjukgymnasten också ge dig bra rörelser för din artros.
Önskar dig en fin lördag.
kram!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vi har varit inne i stan och handlat färg samt lite annat. Sedan blev det fika hos Lilla S och hennes mamma. Så mysigt <3

Kram och njut av lördagen!

Svar: Låter mysigt, vi är på väg på kalas blir dock inget långvarigt, vill ha lite hemma mys får ta hand om tiden ...kram ❤
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :