Första dagen ..

publicerat i allmänt;
 
Första dagen eller morgonen jag tar på mig morgontofflor, kände mig lite frusen nu när jag gick ur sängen & upp. Dom har stått under mitt sängbord o såg tilltalande ut idag.
 
Har sovot bättre än gårdagen tack för det, det behövs. Gårdagen var vi i väg hos de yngsta barnbarnen och leos o sen hemma hos dottern, kom iväg hem vid 22.30 då hade jag kämpat o ville bara hem o lägga mig.
 
Nu blir det bara att kurera mig fram till det är dax att börja jobba, och hoppas jag är kry då, skulle ju vara pinsamt annars, men kroppen kan man inte rå över på det viset.
 
Alvedon, dricka ,vila är de 3 faktor jag prioriterar högst nu, kan vara inne med gott samvete oxå ;) 
 
Nu skall jag njut av mitt morgonkaffe ...
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Taggar: Lördag morgon, Mående, morgontofflor, sjuk;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Det märks tydligt att kylan kommer nu både inomhus och utomhus. Är riktigt kallt på mina golv med så nu har jag också börjar med mys för fötterna :).

2:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Hoppas verkligen du känner dig kryare! <3

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Hoppas du känner dig kryare nu 💕här är det lite fix med barn o dansträningar kram vännen

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Bra att du prioriterar att ta det lugnt och vila. Hoppas du blir kryare under dagen.
Kram!

Svar: Tack snälla, ha en skön dag kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av ullie:

så fina de e ja men det är massvis som blir förkylda då de kommer hem plus att det går en massa o ni som träffar barnbarnen de har farligast baciller

Kommentera inlägget här :