Fick Anthon

publicerat i allmänt;
 
Har tyvärr inte blivit tid över för bloggen, jobbade lörd till månd i dag alltså och i lördags var vi i väg fick ett stort Anthon Berg  ägg av sonen & svärdottern då jag fyllt år i början av april, blev så glad då sonen vet att jag älskar just dessa choklad ägg.
 
Vi åt god mat umgicks så mysigt, åkte direkt efter jobb 16 somnade i bilen på väg dit, men det gjorde susen. Många skratt en promenad sen körde vi hem vid 21 tiden.
 
Jobbade 7-20.30 i går & även i dag så man är mör, sen har jag nyss börjat vid 16 dricka laxering för morgon dagen. Då det blir koloskopi ..
 
Får ingen vila denna veckan, tisd åka o ta nytt blodprov, sen morgon jobb 2 dagar, men ledig i helgen tack för det ...
 
Maken har sina nätter, så jag ägnar resten av kvällen i soffan och toa men så är det ibland.
 
Hade ni en bra påsk?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Fint att påskaftonen blev så trevlig för er och med fint väder också. Ja, vad gäller jobb så är det ju så inom en hel del jobb att de måste utföras alla dagar.
Vi har haft väldigt mycket regn, hård blåst och en del översvämningar här i Spanien men vi har haft det väldigt bra ändå med god mat och vänner. Har funderat mycket på dåden på Sri Lanka och det känns så onödigt. Har varit där flera gånger och döttrarna är födda där. Vi hade planer på att resa dit i höst med barnbarn, döttrar och vänner men vi får se. Man får ju heller inte låta sig skrämmas av fanatiker.
Önskar dig lycka till med koloskopin.
Kram!

Svar: Ja jag har hört på tv konstigt det har blivit, tack snälla hoppas det går bra ..kram <3
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Gerd:

Vilket härligt chokladäggg!
Tack, jo jag har haft det bra i påsk. Som vilka andra helgdagar som helst. Jag har lärt mig att vara själv och uppskatta mig. Naturligtvis hade jag velat vrida tillbaka klockan, jag saknar min älskade. Och mina barn bor långt bort. Men det är som det är och jag trivs här.
Annandagpåskkram!

Svar: Ja saknaden finns med en alltid ...<3 kram fina
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av eval8:

Vilket fint ägg!
Påsken har varit fantastisk! Vilket sommarväder!
Lycka till i morgon!

Svar: Ja verkligen, trist man inte fått nyttja det bara :) tack hoppas det går bra ...
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ulrika Webersköld:

mm så gott me äggen . ja du det är tur att du får lite ledigt så du orkar . va mysigt me sonen .
ja är sjukskriven tom 20 juni mn håller på en utredning mm va man kan o orkar med försäkringskassan så ja de ska väol kolla vva ja kan . jobbigt o förnedrande men hoppas de märker hur det är
hoppas du är bättre i magen eller ? toa? kramar gumms

5:e kommentar, skriven , av Matilda Berlin:

Men vilket fantastiskt ägg! Det var du verkligen värd vännen <3

Kommentera inlägget här :