Kläder har ingen åldersgräns!!

publicerat i outfits;
 
Nej det är sant, kläder har ingen åldresgräns, sen får så klart folk tycka vad man vill, men kan hålla det för sig själv. Ibland gäller det att våga vara den man vill, inte go with the flow.
 
Jag är en person som klär mig exakt som jag vill det jag gillar & känns rätt. Min ålder skall aldrig bestämma vad jag klär på mig. Ja inte i super kort och urringat det handlar om en annan sak ..
 
Klär mig efter min personlighet, är ju galen i kläder precis som min mamma var. min älskade son & hans tvilling syster är likaså.
 
Äldsta dottern är inte lika tokig i kläder tror jag. Ändå har man ibland *inget att ta på sig ha ha ha känns det igen??
 
Hur klär du dig? 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åhh skorna är ju verkligen så himla snygga!! :D KRAM

2:a kommentar, skriven , av Bi:

Jag klär mig i det jag gillar och struntar fullständigt i vad andra tycker jag vill inte att min ålder ska påverka klädvalet !
Kram fina och du har verkligen god smak vad gäller kläder fortsätt med det 👌
♥️

Svar: Naw tack snäckan kram o fin lördag ❤
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :