Äntligen måndag

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
Äntligen måndag tycker jag som jobbat 6 av 7 dagar med en helg på över 20 timmar, det känns i kroppen så måndag var egterlängtad.
 
Hade egentligen bokat in med en väninna men jag har inte ork att fara iväg hela dan idag efter jobbhelg, så vi får ta det en annan dag.
 
Har lite att fixa hemma, matlådor, lägga in kläder i nya garderoben i hallen, var så trött på att se alla kläder & skor så vi köpte ne vit garderob och det blev fint.
 
Men det behövs struktureras om där, sen vila skall jag oxå hinna med. Ja inte så mkt har hänt i helgen för min del ...
 
Har din helg varit bra?
 
Planer för denna måndag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Helgen har varit bra men som vanligt gick den för snabbt. Jag kan förstå att du vill ta det lite lugnt i dag. Själv ska jag jobba och sedan har jag tyvärr ett extra möte så jag slutar senare än vanligt. Lite surt men det får gå.

Kram och ha en skön ledig dag!

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Helt rätt att du valde att vara hemma idag och det hade jag också gjort efter så mycket jobb. :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Låter mycket jobb! Funderade över ditt ändrade schema....Har det inte kommit i gång ännu? Verkar vara väl mycket jobb. Skönt nu att du är ledig ett par dagar.
Bra att du valde att ta det lugnt.
Vi har haft en jättetrevlig helg med både träff och glögg med vänner och en vända till Uppsala och middag här hemma igår för vänner.
Kram och trevlig måndag.

4:e kommentar, skriven , av eval8:

Ja tack, fredagen och lördagen var bra iallafall! Nu är det redan måndagkväll igen...

Kommentera inlägget här :