Ett besök på ..

publicerat i allmänt;
Efter jobbet hämtade maken mig, vi körde ut på ikea direkt gick runt lite köpte ljus, stor & små. En till lykta till balkongen så nu är dom 2 där ute.
 
Blev ramar till posters som jag väntar på, till hallen, lite lukte ljus, så det räcker väl ett litet tag alla fall.
 
Till middag gjorde jag ostgratinerad kassler, gräddstuvad vitkål, mums mums säger jag bara & så enkelt o nyttigt.
 
Nu lite kvälls häng vid tvn upp tidigt i morgon igen, även maken skall in extra, så får ta bussen 06.23 ..( ingen höjdare på morgonen) 
 
Men tar kaffe på jobb när jag kommer så det är lugnt ...efter jobb blir det hem, vila sen duscha o fixa håret. På onsdag vid lunch blir det julbord med jobbet.
 
Nu lite tv innan sängen & kvälls läsning ..
 
Ha en skön kväll ..
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så god er mat lät! Från IKEA kommer man sällan tomhänt och just värmeljus är garanterat en av deras storsäljare.

Kram och god kväll <3

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad kul att ni handlade lite till hemmet och vilken smarrig middag ni åt! <3 Kramis

3:e kommentar, skriven , av Carro:

kul med IKEA, där är alltid mysigt att vara :D

4:e kommentar, skriven , av Tina:

Vad kul att ni fick lite fint och bra inhandlat till hemmet! Det är alltid kul! Men gud vad gott det lät!! Har du receptet på den maten? Jag försöker äta nyttigare nu med så hade gärna velat ha de receptet 😍 usch de blir en tidig morgon! Men vad mysigt med julbord med jobbet på Onsdag! 😍

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Låter som en bra dag med lite blandade trevligheter. Och vad som är bra med iKEA är ju att mycket finns på ett och samma ställe.
Önskar dig en fin tisdag.
Kram

Kommentera inlägget här :