Hunnit med en del ..men

publicerat i allmänt;
 
Satte mig ner i soffan för en stund sedan, efter ha gjort matlådor, tvättat fixat ordning i vår nya garderob.Dock fick inte mina skor plats så vi måste köpa 2 saker på ikea för att få plats.
 
Blev jätte bra känns så skönt att slippa se alla ytterkläder & skor framme i hallen, det gör vi inte nu mer :) 
 
Det är mörkt ute och jag gjorde mig en mugg te för jag fryser lite i kroppen. Visst är det mysigt med alla ljus inne o även ute hos andra som bor här runt.
 
Blir för mig köttbullar & gräddstuvad vitkål till middag. Maken äter på jobb så han äter inte alltid då han kommer hem.
 
Men det finns mat klar annars så klart, kvällen blir film eller  serie tror jag. 
 
Har du haft en fin dag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av petra:

så skönt att kunna gömma undan ytterkläder,jag e oxå frusen idag så här hinkar vi Te,kramar

2:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Man ska verkligen mysa ordentligt när det är så mörkt ute! :D <3

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Så bra att garderoberna i hallen hos er blev så bra. Vi har skjutdörrar där i glas, från golv till tak, och det är så skönt att inte se skor och ytterkläder. Har haft en fin dag hemma och jobbat en del.
Låter som om du också haft det bra.
Kram

4:e kommentar, skriven , av Frida:

Mysigt, så fint med tända ljus i mörkret och jag älskar stuvad vitkål!

5:e kommentar, skriven , av Ullie:

vad ukttig du är
ja det blev stor ändring i hallen med garderob allt försvann då vi kunde sätta två skohyllor inuti oxå perfekt

ska kojsa i snöovädret kram natti

Kommentera inlägget här :