Resultatet från frissan

publicerat i allmänt;
 
Så här blev resultatet när jag var hos frissan, jag dämpade mitt ljusa och la lite havre/guld slingor i håret & klippte det ca 5 cm...
 
Alltid nöjd efteråt, jag har inte ens hunnit med bloggen dessa dagar jag bloggade från frissa stolen, men hinner inte läsa hos er.
 
Har blivit mkt jobb denna vecka 6 av 7 dagar och mest morgon sen har det varit handla, psykolog, julbord mm.
 
Det blir så mellan varven då jag inte sen har så mkt ork kvar. Sen har man lite att fixa hemma oxå.
 
Idag börjar jag redan 12.30 sov till 10 så jag känner lite stress, bara ordet gör mig illa till mods. Men har en otrolig trötthet i mig, psykologen sa du måste ta det mkt lugnt nu, kan vara utmattningen som pyr där o vill slå till.
 
Det vill jag INTE!!! tror mig så jag måste hålla tillbaka för min egen skull ...
 
Nu kaffe & frukost ...jobbe helg väntar & inte mkt mer ...
 
Hur ser din helg ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad jobbigt att du känner dig så trött och så fin du blev i håret! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Superfint!! Ska försöka ta det lite lugnt i helgen jag med:-) Trevlig Helg!

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jobba kan man göra men viktigt också att helt koppla av och sänka ambitionen på en massa. Tror det är viktigt att inte göra så mycket och inte ha några direkta "måsten" . Hoppas också psykologen gav dig bra redskap för hur du skulle ta det lugnt. Nog så viktigt att ha.
Så fin du blev i håret! Och skönt med en frissa du trivs med.
Önskar dig en fin helg.
Kram

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så fint det blev! Jag inleder helgen med bokcirkel, sedan får vi se.

Kram och ha en fin fredag <3

5:e kommentar, skriven , av eval8:

Att vara hos frissan är avkopplande! Jag fick avboka min tid nästa vecka, skjuta fram den en vecka. Jag får stå ut...

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jättefint!
På Söndag fyller min svärson 30 år så då blir det kalas.
I morgon tar jag det nog lugnt och laddar upp.

Kram och ha det bäst!

7:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Du blev jättefin i håret! Ja, det är du alltid, ditt ljusa fina fluffiga. Jag tycker det är snyggt med lite guldigt i håret. Min frissa vill hemskt gärna skölja i något så att håret blir gråtonat och jag säger stopp, men ibland är jag försent ute.

Var rädd om dig, inte bra att bli så uttröttad att du riskerar utmattning.
Varm kram, fina Eva /Gerd

8:e kommentar, skriven , av Bi:

Jättefint fina Eva. Försök ta det lugnt så du inte hamnar i utmattning igen.
Kram å trevlig helg 2:advent ❤

9:e kommentar, skriven , av Ullie:

men et blir ju nästan så Föör mycket jobb u har stressen inombords o hinner inte koppla av tillräckligt
har oxå börjat mera med inre stressen kan väl inte vva för julen men njae vet inte jobbig stressmag
ha n fin lördag o ja prinsessan är SÅÅ Fin i håret .. alltid <3

10:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Helgen har gåti ett huj som vanligt. Varit till frissan jag med. Äldsta dottern Varit hemma. 2 yngre hemma än. Sonen får idag. Dottern på tisdag. Finlands Självständighetsdag o 2 Advent idag. Ha en Skön Söndag
Kramar

Kommentera inlägget här :